מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״ד 07.08.2014

לא שמע על "הפסקת האש"

הרב יוסי נחשון מ"בית חב"ד חברון" לא שמע על "הפסקת האש" ● הוא וצוותו ממשיכים ללא לאות והפוגה במבצע חלוקת תפילין לחיילים ● למעלה מאלף חיילים נרשמו דרך ה"וועדה למען החייל" לקבלת תפילין ● "יש היענות גדולה מאוד של חיילים שרוצים להניח תפילין כל יום, ובמיוחד אלו שהשתתפו בלחימה", מספר הרב יוסי נחשון תפילין לכל חייל
לא שמע על

 


"למרות שהרבה חיילי מילואים השתחררו, עדיין יש היענות גדולה מאוד של חיילים להניח תפילין בכל יום", מספר הרב יוסי נחשון מבית חב"ד חברון. ברמת העיקרון יש לנו דרישה של למעלה מאלף מאתיים(!) חיילים שמעוניינים לקבל זוגות תפילין להניחם בכל יום, הוא מספר. "בעקבות המלחמה וההתעוררות העצומה, ובפרט אלו היו חיילים שהיו בתוך הלחימה, בתוך עזה. החיילים כבר לא מחפשים ממתקים, והמלחמה הרוחנית של החב"דניקים ממשיכה גם כעת. פניתי למספר גופי צדקה לשלב כוחות, וכל אחד נותן ותורם למטרה החשובה", הוא מוסיף.


מסתבר, שחלו מספר שינויים בנהלים של צה"ל. לא כל אחד שרוצה להעניק תפילין לחייל, בצורה עצמאית, יכול לעשות זאת. יש נוהל מיוחד, וחייל צריך למלא בטופס מיוחד, וזה עובר לעיון וועדה. לאחר האישור הוא יכול לקבל את זוג התפילין המיוחל.


"אם לא יפעלו בהתאם לנהלים, עלול חלילה להגרם חילול השם", מסביר הרב נחשון. "ראיתי שבאים אזרחים, מחלקים מתנות לחיילים ומצטלמים איתם. זה יכול להוות עילה משפטית מחשש לניגוד אינטרסים."


מי שרוצה לתרום זוג תפילין, או חלק מהכסף כדי לרוכשם, מוזמן ליצור עם הרב נחשון קשר בטלפון שמספרו  054-5690067. כמו כן חייל המעוניין בתפילין, כנ"ל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.