מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשע״ד 04.08.2014

שוקולד שוויצרי ואייפד קולומביאני נפגשו בסורוקה

במטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור יחד עם השלוחים ממשיכים במסע ביקורי החיילים הפצועים בבתי הרפואה, ואל הביקורים מצטרפים שלוחים מרחבי העולם ● בשעות הבוקר התקבלו על ידי הרב יוסי סברדלוב בחמ"ל צעירי חב"ד משפחה מקולומביה שהתגייסה ליום התנדבות עם עשרות מכשירי אייפד יוקרתיים לחיילים הפצועים, שנארזו יחד עם ספר תהילים מהודר, אליהם הצטרפו גם האחים שמרלינג משוויץ ופלורידה מצויידים במוצרי שוקולד מהמפעל המשפחתי  לסיפור המלא
שוקולד שוויצרי ואייפד קולומביאני נפגשו בסורוקה
במטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור יחד עם השלוחים ממשיכים במסע ביקורי החיילים הפצועים בבתי הרפואה. אל הביקורים מצטרפים שלוחים מרחבי העולם ונציגי קהילות על מנת להביע לפצועים את התודה וההוקרה על פועלם לביטחון עם ישראל.

בשעות הבוקר התקבלו על ידי הרב יוסי סברדלוב בחמ"ל צעירי חב"ד משפחה מקולומביה שהתגייסה ליום התנדבות עם עשרות מכשירי אייפד יוקרתיים לחיילים הפצועים, שנארזו יחד עם ספר תהילים מהודר מעור מתנת משפחת רובר. אליהם הצטרפו גם האחים שמרלינג משוויץ ופלורידה מצויידים במוצרי שוקולד מהמפעל המשפחתי.

הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד ליווה את המשלחת לבית הרפואה אסף הרופא שם ביקרו במחלקות השונות עם השליח במקום הרב מנדי בקרמן ונפגשו עם פצועים ששמחו לקבל את המתנות ואת ההזדהות הלבבית של חב"ד.

אחד הפצועים סיפר שאין לו תפילין, כשהם נשארו בעזה בעת הפינוי שלו לבית הרפואה. בו במקום הוא קיבל בשמחה והתרגשות זוג תפילין חדשות תרומת "בית ליובאויטש פריז".

משם המשיכה המשלחת לפעילות חוויתית עם ילדים ומבוגרים במקלטים בבאר שבע וביקורי עשרות פצועים בסורוקה עם השליח הרב זלמן גורליק.

בצהרי אותו היום הגיע לתל השומר הרב מנחם קוטנר עם נער בר מצווה ומשפחתו מניו ג'רסי ויחד עם השליח הרב לוי גופין הם הפתיעו שני פצועים חדשים במתנה יוקרתית של אייפדים אותם העניק להם נער הבר מצוה לכבוד יום שמחתו.

בערבו של יום פעילות ארוך יצאה המשלחת לניחומי אבלים בישוב מיתר יחד עם השליח הרב שניאור קורץ אצל 2 משפחות שכולות שבניהם החיילים נפלו בפעילות בעזה. המשלחת ישבה עם ההורים השכולים ושוחחו איתם ממושכות על בניהם הגיבורים. והביעו את הניחומים בשם חב"ד לבני המשפחות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.