מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשע״ד 04.08.2014

שמחת תורה באלעד: כך נחתמו 3 שנים ב'תומכי-תמימים'

לקראת סיום שנת הלימודים הנוכחית, נפרדה הישיבה מתלמידי שיעור ג', בחלוקת תעודות לתלמידים המצטיינים ● כמידי שנה, ארגנה הנהלת הישיבה ערב מיוחד בהשתתפות הורי התלמידים, והעלתה על נס את הישגיה של הישיבה בכלל ושל שיעור ג' בפרט ● סיקור וגלריה שמחת תורה באלעד
שמחת תורה באלעד: כך נחתמו 3 שנים ב'תומכי-תמימים'
ממראות החגיגה באלעד
לקראת סיום שנת הלימודים הנוכחית, נפרדה הישיבה מתלמידי שיעור ג', בחלוקת תעודות לתלמידים המצטיינים.

כמידי שנה, ארגנה הנהלת הישיבה ערב מיוחד בהשתתפות הורי התלמידים שי', והעלתה על נס את הישגיה של הישיבה בכלל ושל שיעור ג' בפרט.

מבצע תורה בישיבה השנה, נתרם ע"י ידיד הישיבה הר"ר מנחם מענדל וב"ב חנזין (בופאלו נ"י) לעילוי נשמת אביו הגאון החסיד רבי יעקב משה בן הגאון החסיד רבי דוד חנזין ע"ה.

פתח והנחה את הכינוס המשגיח הרב זאב דוב הלפרין, אשר חזר בטוב טעם על דברי הרבי שתמים אינו יוצא לבין הזמנים כי ברוחניות לא שייך ח"ו הפסק ובין הזמנים.

לאחריו הוזמן הת' מנחם מענדל מקובצקי ממסיימי ש"ג השנה, אשר עשה סיום על מס' שבת תוך כדי שהוא מתבל דבריו בשיחות קדושות של הרבי.

הת' שמחה לנדא סיים מסכת מכות וחזר שיחה מהרבי.

המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב, שהתעכב על דברי המקנה הידועים בדין השליחות שהי' למשה רבינו בשעת מתן תורה, האם שליח לקבלה או שליח להולכה. והוכיח מדברים אלו שבעצם אין לתלמיד ישיבה הפסק, אלא מעתה הוא כבר נמצא בישי"ג.

לאחריו דיבר הרב יעקב קטן מנהל רוחני בישיבה, על הנחיצות להקדיש כל רגע בבין הזמנים ללימוד תורה. את דבר ההורים הביא הרב מנחם מענדל דונין מחיפה, שלא גמר את ההלל על הישיבה בכלל, ועל הצוות המסור בפרט.

לאחריו הוזמן נציג הסבים הרב יעקב גלויברמן (שעוזר רבות לישיבה) להודות להנהלת הישיבה על ההשקעה הרבה והניכרת בנכדו שזה עתה מסיים ש"ג.

לאחרי מסכת הנאומים, עלו בזה אחר זה התלמידים המסיימים כאשר על המלאכה מנצח המשגיח הרב הלפרין, וקבלו תעודה מפוארת המפרטת את אשר הצליחו התלמידים ללמוד במשך שלוש השנים בישיבה.

בין השאר למדו התמימים מלבד המסכתות הנלמדות בישיבה לעיונא ומאמרי חסידות הרבים ושיחות קודש של הרבי, גם מסכת ברכות, מגילה, סוכה, ביצה, מו"ק, מכות, ראש השנה, תענית.

אחר כך התיישבו תלמידי התמימים להתוועד עד השעות הקטנות של הלילה, מתוך החלטות טובות להמשיך ולגרום נחת רוח לרבי נשיא הדור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.