מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״ד 30.07.2014

בישיבה בנחל'ה: למדו במקלט וחגגו ברוב עם

השבוע התקיים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש (בית הר"מ) בנחלת הר חב"ד מעמד חלוקת תעודות ופרסים לתלמידי התמימים משתתפי מבצע ה"דרך הישרה" - מבצע הכנה ליום הגדול והקדוש ג' תמוז, בשילוב סיום זמן קיץ בלימוד תורת הרבי במסגרת המיוחדת של תוכנית 'טועמיה'  לסיפור המלא
בישיבה בנחל'ה: למדו במקלט וחגגו ברוב עם
השבוע התקיים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש (בית הר"מ) בנחלת הר חב"ד מעמד חלוקת תעודות ופרסים לתלמידי התמימים משתתפי מבצע ה"דרך הישרה" - מבצע הכנה ליום הגדול והקדוש ג' תמוז, בשילוב סיום זמן קיץ בלימוד תורת הרבי במסגרת המיוחדת של תוכנית 'טועמיה' .

במהלך המבצע למדו ונבחנו התמימים על מאות (!) שיחות קודש מתוך חוברות מיוחדות שיצאו לאור ע"י התלמידים השלוחים בישיבה. כמו"כ קיבלו על עצמם התמימים להתחזק בהוראת הרבי "עשה לך רב" עמו התייעצו כיצד ובמה ניתן להוסיף בג' העמודים עליהם העולם עומד "תורה, עבודה וגמ"ח". וזאת בנוסף ללימוד מאות רבות של שיחות קודש שנלמדו במסגרת המיוחדת של תוכנית 'טועמיה' - סדר לימוד חברותא של תלמידי הישיבה עם תלמידי כיתות י' מהתלמוד תורה.

הכינוס נפתח באמירת פרקו של הרבי ע"י השליח הת' יחיאל שיחי' בן שחר להצלחת ולרפואת חיילי צה"ל המוסרים נפשם להגנת הארץ. "פותחין בדבר מלכות" אל הדוכן הוזמן לשאת דברים ראש הישיבה הרב שלום דובער הכהן שליט"א שקישר את הלקח הנלמד מפרשת השבוע לצורך והחשיבות בלימוד תורת הרבי וקיום הוראותיו, וכמו"כ נתן בשם הנהלת הישיבה את תודתם העמוקה לתלמידים השלוחים על פעולתם הרבה להצלחת התלמידים והישיבה. בתום משאו של ראש הישיבה נערך סיום מסכת ע"י נציג התמימים הת' מנחם מענדל שיחי' הכהן.

"מחיל אל חיל". בתום רצף ניגונים חסידיים הוזמן השליח הת' ישראליק שיחי' פלג כנציג התלמידים השלוחים לתת סיקור וסיכום על מהלך המבצע, שבו יגעו ועמלו התמימים כדרכם בקודש. בשיאו של המעמד כובדו רבני ומשפיעי הישיבה בחלוקת תעודות ההצטיינות למצטייני המבצע. כשעל גבם עומדים התמימים מנחם מענדל שיחי' הכהן שזכה להיבחן על ג"ן (!) פרקי תניא אות באות ברצף והת' שלום דובער שיחי' ליסון שזכה להיבחן על י"ב פרקי תניא ברצף .

בתום חלוקת התעודות נערכה הגרלת ענק על דולר שנתקבל מידו הק' של הרבי בו זכה הת' רפאל שיחי' אלאשוילי והגרלה נוספת על סכום של 770 ₪ כהשתתפות בכרטיס טיסה לרבי בו זכה הת' מנחם מענדל שיחי' ליפש ועל עשרות ספרי קודש נוספים.

כמו"כ התקיימה הגרלה מיוחדת בין משתתפי תוכנית טועמיה על ספרי קודש יקרים.
לתמימים משתתפי המעמד חולקה תשורה מיוחדת.

המעמד נחתם בהכרזת זכייתם של ב' מתלמידי התמימים שנבחרו לשמש כנציגי הישיבה במסע לציונו הק' של אביו של הרבי הרה"ק ר' לוי יצחק נ"ע באלמא אטא קזחסטן. כששירת 'טייערע ברידער' מפיהם של תלמידי התמימים מלווה אותם.
את הערב הנחה בטוב טעם השליח הת' נחום אליהו שיחי' הכהן.

מן הראוי לציין שבזמן שהמלחמה בדרום מתנהלת בכל עוז, ועל רקע האזעקות והריצה למקלטים לימודי הישיבה נמשכים גם בימים מתוחים אלו "תמידין כסדרן" בהתאם להוראות גורמי הביטחון, במהלכם קיבלו על עצמם כלל תלמידי הישיבה לסיים את מסכתא תמיד בע"פ ובכך תורמים תלמידי התמימים להגנת העם היושב בציון.

מהנהלת הישיבה נמסר כי מעמד חלוקת המילגות לנבחני מסכתא שבת בע"פ יתקיים אי"ה במועד אחר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.