מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשע״ד 24.07.2014

חב"ד משיקה קמפיין ענק: "בעז"ה ננצח" ● כל הפרטים

הערב משיקים בצעירי אגודת חב"ד חבילת עזרים מגוונת, עוצמתית ורלוונטית מתמיד שתאפשר לכל אחד ואחת מאנ"ש להכריע רוחנית את המערכה על רצועת עזה ● 'מה הרבי היה אומר על המצב? ניילונים רצים ליצירת אווירה ציבורית לחיזוק ועידוד רוח העם, קופסת נש"ק מיוחדת, עלון למבצע תפילין וספר תורה חדש שהיום הוחל בכתיבתו במקום אסטרטגי במיוחד ● בעז"ה ננצח! הקמפיין נחשף
חב
בכתבה המלאה: צפו בכרזות

זה החל כמבצע קטן, ובהתחלה היו אלו יישובים ספורים בדרום. לא כולם הרגישו, לא בכל מקום זה היה באוויר. אבל היום אפשר כבר לקבוע בפה מלא. כל תושבי מדינת ישראל נתונים במלחמה.

"עת צרה היא ליעקב וממנה נוושע"

צעירי אגודת חב"ד משיקים הערב קמפיין ענק שיאפשר לכל אחד ואחת מאנ"ש והתמימים להשפיע על המצב. פשוט כך. גר בצפת וקשה לך לנסוע ולעזור לשלוחים בדרום? יש לך עלונים מיוחדים לחלוקה במדרחוב של צפת. עושה מבצע נש"ק בעפולה? היום יש לך ערכות מיוחדות שיאפשרו למקורבותיך בבית הרפואה "העמק" להדליק נרות שבת לזכות החיילים. מתבייש לפנות לאנשים אחרים? תלה "ניילון רץ" על המרפסת ובכך תעודד את רוח העם.

בימים האחרונים עמלו צוות עובדי צעירי אגודת חב"ד, יחד עם מתנדבים נוספים, כדי ליצור "נשק" אסטרטגי רוחני. הכל בשפה גרפית חדשה, עדכנית ומותאמת . הוראותיו של הרבי במצבים דומים בעבר היו כל הזמן לנגד עיניהם, ולאורם הופקו המוצרים הבאים המחכים לאנ"ש בכמויות ענק.

צוות אגף הלוגיסטיקה בצאגו"ח נערך לאספקת מגוון חומרי ההסברה, חיזוק ועידוד שיופצו במאות אלפי עותקים בכל רחבי הארץ.

המחסן פתוח הערב עד חצות ומחר מהשעה 10:00 ועד השעה 13:00 וניתן לקבל במקום את מגון חומרי ההסברה.

בהמשך הערב יפורסמו פרטים על מוקדי חלוקה והפצה בבתי חב"ד הסמוכים לקהילות אנ"ש ברחבי הארץ.

פרטי המבצע:
● "אות חיים" - ספר תורה חדש שנכתב לזכותם של חיילי צה"ל, וכל אחד מאנ"ש יכול לפקוד שמות של חיילים שייכתבו אותיות לזכותם, באמצעות עלון מותאם. את ספר התורה כותבים צעירי אגודת חב"ד לפי בקשת בי"ד רבני חב"ד לזכותם של כלל חיילי וחיילות צה"ל, סדירניקים, קבע ומילואים, כשלכל חייל ניתנת אות אישית הנכתבת במיוחד עבורו, ומעניקה לו שמירה רוחנית .

● ניילון רץ עם הכיתוב "בעז"ה ננצח" לעידוד רוח העם, והשפעה על מקבלי ההחלטות. במלאי קיימים גם שלטים לתלייה.

● קופסת נש"ק "בעז"ה ננצח" – מותאמת למצב והאווירה, ומאירה את העולם.

● עלון הנחת תפילין "בעז"ה ננצח"- מבצע 'הדגל' של הרבי בעיתות צרה, מבצע תפילין, ובעיקר עם חיילי צה"ל. העלון כולל פניה ישירה להניח תפילין כדי להגן על שלימותם של חיילי צה"ל.

● "מה הרבי אומר"? עלון עם הוראותיו של הרבי לאורך השנים במצבים דומים. על מה לשים את הדגש, מה לפעול, ושורה של הוראות מעשיות בתחומים שונים. הכל, כדי לעשות בימים אלו, בתשע"ד.

●  בחלק הרוחני במלחמה, כל אחד יכול להשתתף – עלון מהודר הכולל פרקי תהילים לשמירה והצלה, פירוט של פעולות המסוגלות לחיזוק הרוחני הן בקרב חיילי צה"ל והן באוכלוסיה האזרחית, ובעיקר מסרים של עידוד רוח העם: "עמנו עם חזק, עם הנצח של הקדוש ברוך הוא המנהיג אותנו בנתיב המוליך אל הגאולה האמיתית והשלמה, הקרובה לבוא. הצרות שעוברות על עם ישראל, בתקופת הגלות, נמשלים לחבלי לידה שאחריהם באה השמחה הגדולה".

גולשים יקרים, עם ישראל נמצא במלחמה. חב"ד מתגייסת להביא את דברי הרבי לעידוד וחיזוק רוח העם ובעז"ה ננצח!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.