מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ד 23.07.2014

הישיבה שמצמיחה דורות של בעלי תשובה ● צפו בגלריה

בשבת האחרונה התאספו ובאו להם בשערי הישיבה לבעלי תשובה במגדל העמק למעלה מ-50 צעירים מכל רחבי הארץ ל'שבת עם חב"ד' אחת מיני רבים אותה מקיימת הנהלת הישיבה בראשותו של הרב עקיבא גולדשמיד אחת לתקופה  שבת עוצמתית
הישיבה שמצמיחה דורות של בעלי תשובה ● צפו בגלריה

בשבת האחרונה התאספו ובאו להם בשערי הישיבה לבעלי תשובה במגדל העמק למעלה מ-50 צעירים מכל רחבי הארץ ל'שבת עם חב"ד' אחת מיני רבים אותה מקיימת הנהלת הישיבה בראשותו של הרב עקיבא גולדשמיד אחת לתקופה.

שבת מרוממת עברה על המשתתפים בה זכו להכיר מקרוב את אווירת הישיבה ולתהות על קנקנם של התמימים איתם נקשרו במשך השבת בחבלי אהבה דבר אשר משפיע רבות על המשך חייהם הרוחניים והצטרפותם ללמוד בישיבה כתלמידים מן המניין.

לאחר התפילות המיוחדות אותם זכו לחוות, אחרי ההתוועדויות המרתקות בהם השתתפו שעות ארוכות והקשיבו לדברי חסידות והתעוררות, מפי ראש הישיבה הרב גולדשמיד והרב שמואל שלמה ליפשיץ מרבני הישיבה גדולה.

אין פלא כלל כבר בצאתה של השבת הודיעו ארבעה צעירים כי גמלה בליבם ההחלטה ובשנה הבאה הרי הם מתכוננים להתחיל חיים חדשים כתלמידי הישיבה, זאת בנוסף לחברותות רבות שנקבעו במהלך השבת בין הצעירים לתלמידי הישיבה וכפי שהמסורת במגדל העמק אומרת - הארבעה האלו הם פירות ההתחלה ואין ספק כי בהמשך יצטרפו עוד כמה וכמה ויחליטו כי מקומם הוא בישיבה שם ירגישו הם כבתוך ביתם ויצטרפו למשפחת ישיבת בעלי התשובה במגדל העמק,

שבת זו נערכת כחלק ממסגרת ההכנות לקראת תחילת הלימודים בשנה הבעל"ט בה יזכו התלמידים ללמוד בזאל חדש ומפואר ובחדרי שינה מרווחים. הנהלת הישיבה עושה כל מאמץ לקיים הנאמר שיהיה "תורה נאה בכלי נאה".

המנצח על המלאכה בהכנת השבת והתוכניות המיוחדות הוא ר' זיו בבלסקי בסיוע התמימים תלמדי הישיבה שעבדו במסירות נפלאה על מנת שהשבת תתקיים על הצד הטוב ביותר כל זה כמובן בעידוד הנהלת הישיבה ובסיועה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.