מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשע״ד 18.07.2014

צעירי חב"ד: שלל עזרים ללימוד עניני בית הבחירה בבין המצרים

בימים אלה של 'בין המצרים' פועלים בתי חב"ד באה"ק לפי הוראת הרבי, בלימוד עניני בית הבחירה,  עבודת הכוהנים, וכלי המקדש ● אגף ההוצאה לאור בצעירי חב"ד הוציא לאור השבוע את החוברת החדשה "בית המקדש – לימוד יומי", באמצעותה לומדים כל יום קטע על בית המקדש, כליו וסדר העבודה בו ●  החוברת נכתבה בליווי מיטב העוסקים בנושא המקדש ומלווה באיורים מרהיבים לסיפור המלא
צעירי חב

'המרכז לעזרי שליחות' של צעירי חב"ד מציע לשלוחים מגוון כלים איכותיים כדי להנחיל עניינים אלה בצורה מקצועית. החל מתחילת השבוע מפיצים 315 בתי חב"ד באה"ק ומאות פעילי אנ"ש את סדרת העלונים המרהיבה בנושא המקדש. בסדרה 3 עלונים בנושאים: למה בית מקדש?, סיור במקדש, וסדר יום בבית המקדש. בעזרת עלונים אלו המחולקים מידי שבוע ב'שלושת השבועות' ופוסטר מרהיב ניתן ללמוד על הנושא 'על קצה המזלג' וגם ללא רקע מקדים, כל החומרים הופקו גם בשפה הרוסית.

אגף ההוצאה לאור בצעירי חב"ד הוציא לאור השבוע את החוברת החדשה "בית המקדש – לימוד יומי", באמצעותה לומדים כל יום קטע על בית המקדש, כליו וסדר העבודה בו. החוברת נכתבה בליווי מיטב העוסקים בנושא המקדש ומלווה באיורים מרהיבים.

מוסרי השיעורים והמרצים, זוכים לשלל עזרים מתקדמים להעברת התכנים באופן מקצועי. שלל קורסים מבית מכון "בסוד התורה", המלווים במצגות מרהיבות מעניקות לכל מוסר שיעורים או מרצה, את הכלים המתקדמים ביותר ללימוד עניני בית הבחירה. רבים נעזרים בכלי הטכנולוגי החדשני שהושק בשנה שעברה: תוכנת "מקדש 3D" באמצעותה ניתן 'לשוטט' בתוך בית המקדש, ולהדגים ולחוות בצורה מדהימה את בית המקדש וכליו.

גם עשרות אלפי גולשים ברשת האינטרנט מבקרים בימים אלה במדור 'בית המקדש' באתר 'צעירי חב"ד', הזוכה לפופולריות רבה, בשל התוכן הרב שהוא מעניק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.