מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשע״ד 18.07.2014

נס כפול בבית השליח באופקים: רסיסי רקטה פגעו בבית

נס כפול בבית השליח באופקים: אמש בשעה 1:50 בלילה נשמעו שתי אזעקות רצופות באופקים, לאחריהם נשמעו פיצוצים אדירים, מס' רסיסים חדרו לגג ביתם של משפחת הרשקוביץ ● רסיס נחת בחלון חדר השינה של הבן, לא נגרם כל נזק  לסיפור המלא
נס כפול בבית השליח באופקים: רסיסי רקטה פגעו בבית

נס כפול בבית השליח באופקים: רסיסי רקטה פגעו בבית השליח משפחת הרשקוביץ, בחסדי ה' אין נפגעים.

אמש בשעה 1:50 בלילה נשמעו שתי אזעקות רצופות באופקים, לאחריהם נשמעו פיצוצים אדירים, מס' רסיסים חדרו לגג ביתם של משפחת הרשקוביץ.

תחילתו של הנס אירע מספר שעות קודם לכן, בשעה 11:30 בלילה  ,לאחר שהוכרז כי חיילי צה"ל נכנסים רגלית לרצועת עזה החליט הרב הרשקוביץ רב קהילת חב"ד ושליח הרבי באופקים לשלוח הודעה למס' משפחות  מקהילת אנ"ש באופקים לעוררם לכתוב לרבי ולחזק הביטחון בה' כסגולה לניסים - לזכות החיילים וכל עם ישראל שיחיו
וזה נוסח ההודעה:

ב"ה ידידיי ורעיי שיחיו, עקב זה שצה"ל נכנס כעת רגלית לרצועה – הרי מן הראוי שכל א' יבקש – לפחות במחשבה ודיבור  - ברכה מהרבי עבורם – שכל החיילים יחזרו לשלום בעז"ה בבריאות שלמה בתום המבצע וכן  לפי הקו שהרבי הנחה אותנו מן הראוי ללמוד משהו הקשור לבטחון בה' והביטחון בה'  שיהיה ניסים -זה עצמו ממשיך ניסים כדברי הרבי! ולפחות לומר פרק כ"ג בתהילים (ה' רועי לא אחסר)שמדבר על ביטחון בה' בעז"ה יהיה דידן נצח!

ע"כ נוסח ה sms ששלח הרב הרשקוביץ לקהילתו באופקים

לאחר מכן התיישב הרב הרשקוביץ לכתוב בקשת ברכה מהרבי, והכניס את המכתב לאגרות קודש (כרך ח' עמוד מ'ב למעלה ) במכתב מדבר הרבי על חודש כסליו שהוא חודש הגאולה וניסים של כלל ישראל ובסיום המכתב " הנה יקוים בנו איווי נשיאנו הקדושים שיהי' גלוי עצמותינו, כל המציאות העצם וההתפשטות- אשר בריאות כזו ברוחניות בדרך ממילא מביא בריאות בגשמיות עד"ז והשי"ת יזכהו לבשר טובות עד"ז בקרוב ממש.

לאחר המכתב המיוחד נאספו משפחת הרשקוביץ והרב הרשקוביץ הקריא את המכתב המופלא של הרבי תוך שהוא מקשר בין חודש כסליו שעליו מדבר הרבי במכתב לחודש תמוז – עפ"י שיחה של הרבי שעקב חג הגאולה י"ב –י"ג תמוז הרי חודש תמוז ג"כ נקרא חודש הגאולה .  הרב הרשקוביץ ביקש מבני המשפחה ,שבהתאם לשיטת הרבי שהתפילות צריכים להיות בקוו של ביטחון לכן נאמר כל המשפחה את פרק כ"ג בתהילים המדבר על בטחון בה'.

כאמור "ניבא ולא ידע מה ניבא"  הנה

לאחר שעה קלה כאמור נשמעו פיצוצים אדירים שהרעידו את כל הבית ומספר רסיסים הסבו נזק לגג הבית  ובחסדי ה' גרמו נזק קל בלבד.וגם רסיס שנחת בחלון חדר השינה של הבן. בע"ה לא גרם כל נזק.

הלילה חלף בבית משפחת הרשקוביץ בהתעוררות של הרגשה נפלאה שזוכים לראות את ברכותיו של הרבי מתקיימות במוחש ובני הבית החליטו להמשיך בתנופה את השליחות באופקים ולחזק את התושבים בבטחון בה'  ובמשה עבדו –בקישור תושבים נוספים לרבי

משפחת הרשקוביץ – גרים בדירת קרקע בחלק הוותיק של אופקים בה הדירות נבנו לפני החוק שמחייב בניית ממ"ד  -ולכן אין ממד בביתם אך המשפחה – שלוחי הרבי באופקים לא עוזבים בימים אלו את העיר  אלא מקפידים על הוראות פיקוד העורף שבשעת אזעקה להסתתר תחת גג כפול או חדר המדרגות – ובני המשפחה מציינים את גודל הנס שהם ירדו מקומת חדרי השינה לחדר הפנימי – וזכו לראות ולהרגיש איך בטחון בה' וברכות הרבי מתקיימים בניסים ונפלאות .

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.