מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תשע״ד 16.07.2014

בצל האזעקות: מסיבת סיום מרגשת בחולון ● תיעוד ענק

בצל האזעקות והיירוטים, התקיים מעמד מרשים של מסיבת סיום בחולון שכלל חלוקת פרסים למצטייני מבצע לימוד בע"פ, הצגה מרתקת וסיכום שנה  מסיבת סיום בחולון
בצל האזעקות: מסיבת סיום מרגשת בחולון ● תיעוד ענק

מעמד מרשים ומפואר סיכם את שנת הלימודים המבורכת ואת מבצע השינון והלימוד רחב ההיקף בתלמוד התורה 'בני מנחם' חב"ד חולון בראשותו של הרב דוד גורארי' ובניהולו של הרב יהושע שמעוני.

למרות החששות מצד חלק מהקהל בעקבות שיגורי הטילים מעזה, נערך האירוע כמתוכנן ביום ראשון ט"ו תמוז התקיימה מסיבת סיום שנת הלימודים תשע"ד וסיכום מבצע לימוד בע"פ "לב לדעת".

במשך החודשים האחרונים עסקו תלמידי ת"ת בני מנחם חב"ד חולון במרץ בשינון גמרא, משנה ותניא בעל-פה, התלמידים החביבים למרות גילם הצעיר הגיעו להישגים מרשימים כשהם צוברים דפים שלמים בגמרא, פרקי תניא על בוריים ועשרות משניות, בסך הכל נלמדו בכל הכיתות בת"ת מאות דפי גמרא ופרקי תניא ואלפי משניות.

בעת שהקהל מתיישב במקומות הוקרן קליפ עם תמונות מפעילות משנת הלימודים החולפת. מרגע זה הוקרנה מצגת שליוותה את ההנחיה וקטעי הקישור שהוכנה בכשרון רב ע"י השליח הרב שמואל רסקין, רכז מצויינות בגמרא בת"ת.

הכינוס נפתח כשאל הבמה עולים מקהלת הת"ת כיתה ג' בניצוחו של המחנך הרב יאיר נדה,  ושרה את הניגון 'אנעים זמירות'.

את שרביט ההנחיה נוטל מנהל הת"ת הרב יהושע שמעוני שמנחה את המעמד בכשרון רב וביד רמה.

הרב שמעוני עומד בדבריו בין השאר גם על ימים מיוחדים אלו בהם אנו רואים ניסים גלויים, שבודאי נגרמים כתוצאה מ"כיפת ברזל" האמיתית שלנו שהיא הבל פיהם של תינוקות של בית רבן, היות שבתלמוד תורה אין מרחב מוגן בימים אלו מתקיימים הלימודים במתנ"ס הסמוך שהפך בית-ספר לכל דבר ועניין וב"ה שקול התורה אינו פוסק...

בפתיחת הכינוס מוזמנים תלמידי כיתה א' והמחנך הרב יניב שלום לשיר את פרקו של הרבי, ולומר את 12 הפסוקים.

כעת מוזמן הרב ירחמיאל גורליק – שליח הרבי ומנהל בית חב"ד חולון, לקרוא את מכתבו של הרבי לתלמידים המסיימים. המכתב בהשגחה פרטית מופלאה נושא את התאריך שבו בדיוק נערכה המסיבה ט"ו תמוז לפני 43 שנים המכתב ממוען לתלמידים המסיימים בבי"ס חב"ד חולון

כעת מוזמן המרא דאתרא הגאון החסיד הרב אליהו יוחנן גורארי' – רבה של חולון, חבר בי"ד רבני חב"ד ומי שמלווה את המוסד בעצה ובמעש, הרב מברך את הילדים ומדבר בענייני דיומא.

כעת מוקרן קליפ וידאו מהווי הכיתה הבוגרת – כיתה ה' בו הם מספרים על "תפקיד לכל תלמיד".  

כעת מוזמן אל הבמה מנהל מוסדות חב"ד בחולון הרב דוד גורארי' שנושא דברי תורה וברכה ומספר ברגש על התפתחותו של הת"ת.

בסיום דבריו מוענקת לו תעודת הוקרה ע"י מנהל הת"ת על מעשיו הכבירים בהפרחת מוסדות חב"ד בחולון.

אתנחתא קצרה, המקהלה עולה בשנית ושרה את 'המנון הפנסאים'. כשברקע מוקרן קליפ וידאו שנערך עם ביצוע מיוחד לשיר זה ע"י כיתה ב' והמחנך הרב יניב כהן.

כעת עולה לבמה נציג התלמידים – עילי מסלם,  בדברים מרגשים שלא הותירו עין יבשה הוא מספר על התקרבות משפחתו לחב"ד ועל תהליך ה"חזרה בתשובה" שכחלק ממנו הוא עבר מבי"ס חילוני לת"ת, ובסיעתא דשמיא הוא מרוצה ושמח בכל בוקר ללכת לת"ת מה שלא היה בבי"ס הקודם...

כעת נקראים אל הבמה תלמידי הכיתות, כיתה אחר כיתה עולה עם המחנך וכל תלמיד ותלמיד מקבל תעודת הצטיינות על הישגיו במהלך שנת הלימודים, מוכרזים חתני המבצע וסגניהם בכל כיתה, ומחולקים ספרי קודש יקרים על שינון ולימוד במסגרת מבצע לימוד בע"פ.

הרב דוד גורארי' והרב יהושע שמעוני מעניקים את התעודה המיוחדת שהוכנה לכל המחנכים ואנשי הצוות על פועלם במהלך השנה.

כעת עולה הפתעת הערב: הצגה מושקעת במיוחד "מגרש בלב" – סיפור ההשפעה של הרבי נשיא דורנו על נער יהודי, הפקה מיוחדת של אמן הדרמה ר' מנחם שרון ותלמידי כיתה ד'.

בסיום עולה המקהלה ומבצעת שיר וריקוד מיוחד לניגון 'האפ קאזאק'.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.