מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשע״ד 15.07.2014

ישראל עצרה את הפסקת האש: צה"ל שב לתקוף ● וידאו

הפסקת האש הסתיימה מהר מהצפוי: שעות ספורות אחרי שישראל הודיעה, באופן חד צדדי, על הפסקת אש עם חמאס, צה"ל חזר להתקיף ברצועה. זאת, בעקבות מטחי הטילים ששיגר חמאס, למרות ההודעה של ישראל. נערכים להסלמה  צה"ל שב לתקוף  ● צפו בהכרזת ראש-הממשלה נתניהו הבוקר על הפסקת האש >>>
ישראל עצרה את הפסקת האש: צה
צילום: צה"ל
הפסקת האש הסתיימה מהר מהצפוי: שעות ספורות אחרי שישראל הודיעה, באופן חד צדדי, על הפסקת אש עם חמאס, צה"ל חזר להתקיף ברצועה. זאת, בעקבות מטחי הטילים ששיגר חמאס, למרות ההודעה של ישראל.

כתבנו הצבאי מוסר כי כרגע מתמקד צה"ל בתגובות לירי.

גורמים מדיניים אומרים כי התקיפה הגיעה לאחר שחמאס והג'יהאד האסלאמי סרבו להצעת מצרים להפסקת אש, וירו למעלה מ-40 רקטות על ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו איים להרחיב את המבצע אם חמאס לא ינצור את האש. "אנחנו נענינו להצעה המצרית כדי לתת הזדמנות לטפל בפירוז הרצועה מטילים, מרקטות וממנהרות בדרכים מדיניות", אמר בפגישה עם שר החוץ הגרמני.

"אם החמאס לא יקבל את ההצעה להפסקת אש, וכך זה נראה ברגע זה, לישראל תהיה את כל הלגיטימציה הבינלאומית להרחיב את הפעולה הצבאית כדי להשיג את השקט הנדרש".

השר יעקב פרי אמר היום בביקור שדרות כי מרגע שחמאס מפר את הפסקת האש יש לישראל כל זכות לפגוע בו ובעזה. פרי ביקר היום בעיריית שדרות וכן במועדון נוער והשתף בקייטנה מקוונת בעיר.

שר הפנים גדעון סער פנה לראש הממשלה נתניהו בדרישה לכנס את הממשלה לדיון דחוף בהפסקת האש. "נוכח משמעויות ההסדר, והירי החד צדדי של חמאס, יש להביא את הנושא לדיון ובחינה במליאת הממשלה, שחבריה נושאים באחריות משותפת" , אמר סער. צפו
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.