מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשע״ד 15.07.2014

טקס סיום מבצע משניות בת"ת חב"ד חדרה

ביום ראשון השבוע, נערך טקס מרגש במיוחד לרגל סיום וסיכום מבצע משניות והלכה גדול שנערך בת"ת אשר במהלכו למדו התלמידים 200 הלכות שבת ונבחנו עליהם וכן מאות פרקי משניות בע"פ ● הטקס גם נועד לציין את סיום מחזור א' של הת"ת שמסיים כעת את השנה השמינית ועלייתם של ה'תמימים' תלמידי כיתה ח' ללמוד בישיבות 'תומכי תמימים' לסיפור המלא
טקס סיום מבצע משניות בת
ביום ראשון השבוע, נערך טקס מרגש במיוחד לרגל סיום וסיכום מבצע משניות והלכה גדול שנערך בת"ת אשר במהלכו למדו התלמידים 200 הלכות שבת ונבחנו עליהם וכן מאות פרקי משניות בע"פ.

הטקס גם נועד לציין את סיום מחזור א' של הת"ת שמסיים כעת את השנה השמינית ועלייתם של ה'תמימים' תלמידי כיתה ח' ללמוד בישיבות 'תומכי תמימים'.

הכנס נפתח במראות קודש מהרבי ואח"כ פתח המנחה מחנך כיתה ח' הרב עידן מגור בדברי ברכה להנהלה ההורים והתלמידים וכן בגודל הזכות ללמוד במוסד חב"די שמלווה בברכותיו הקדושות של נשיא הדור. לאחר קריאת פרק התהילים של הרבי ופרק כ' שנאמרו ע"י התלמידים יוסף דוד רונן ושמואל מן, פתחה מקהלת הת"ת בניצוחו של הת' דוידי נחשון, במחרוזת ניגוני שמחה והקהל הצטרף בהתלהבות.

כעת ניגשו לברך את התלמידים המסיימים ובמיוחד את הבוגרים, הרב קלונימוס קופצ'יק השליח לחדרה וכן הרב יוחנן בוטמן שליח הרבי ומנכ"ל המוסדות, שהעלו בבפני הקהל את קשיי הבראשית ואת הזכות בכך שהת"ת מכין את התלמידים עד הכניסה לישיבות תו"ת, כן דיבר מנהל הת"ת הרב אייל עזרתי שבירך וחיזק את התלמידים להמשיך להשקיע בלימוד ובהנהגה חסידית.

בהמשך הערב הוקרנה מצגת מיוחדת מהווי הת"ת, ואז הקהל 'התוועד' עם מקהלת ילדי הת"ת בניגון המיוחד לי"ב תמוז חג הגאולה' ואז העלו התלמידים בפני ההורים בחן רב הצגה מיוחדת על מאסרו הראשון של כ"ק אדמו"ר הריי"צ בהיותו ילד צעיר. על העריכה והבימוי הופקד המחנך הרב אריאל כורש.

בסיום הערב נערך טקס חלוקת הפרסים ותעודות ההערכה למצטייני המבצע. בחלוקת הפרסים התכבדו הרב יוחנן בוטמן והרב קלונימוס קופציק וכן מנהל הת"ת הרב אייל עזרתי והרב יוסי וקסלשטיין סמנכ"ל בית חב"ד והמוסדות.

למקום הראשון בת"ת הגיע הת' מוישי אקסלרוד מכיתה ו', מקום שני הת' מנדי בוטמן מכיתה ח' ולמקום השלישי הגיע התלמיד דוד יפתח הלוי מכיתה ג'. כן הצטיינו בלימוד התלמידים הבאים: אוריאל גרוס - כיתה ג'. נפתלי כשדן - כיתה ד'. מנדי פריימן, אור אבן-חן וחיים שוורץ מכיתה ח'.

הפתעה מיוחדת הייתה כשכל ילד קיבל בסיום האירוע את ספר התניא המיוחד שהודפס השנה בת"ת בסיוע הרה"ח לייבל זייאנץ מברזיל. את הערב הנעים בנגינה הת' דוידי נחשון.

ההורים והתלמידים יצאו בהרגשה מיוחדת והודו להנהלת המוסדות וכן למנהל הת"ת הרב אייל עזרתי על השקעתו בניהול הת"ת ובכל השנה וכן למלמדים שטרחו להצלחת הערב הרב אריאל כורש והרב עידן מגור וכן לצוות המחנכים המסור שמשקיע את כל כוחותיו בחינוך התלמידים להיות חסידים, והתוצאות מראות ש"כשחורשים וזורעים -צומח"!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.