מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשע״ד 15.07.2014

ויקרא שמו בישראל: אייל גלעד נפתלי

אחרי שקראו לילדיהם ע"ש התינוקת שלהבת פס הי"ד והחיילים דניאל אגמי ואהוד גולדווסר הי"ד, קראו בני הזוג טייטלבאום לבנם החדש ע"ש שלושת הנערים אייל יפרח, גלעד שאער ונפתלי פרנקל הי"ד, שנחטפו ונרצחו לפני כחודש. "לתת את שמם של אלה שנספו, זאת תזכורת מתמדת שכולנו משפחה אחת" הסביר ר' ינקי טייטלבאום אבי המשפחה לסיפור המלא
ויקרא שמו בישראל: אייל גלעד נפתלי
הברית. למטה בקטן: אהוד דניאל מחזיק את אחיו אייל גלעד נפתלי

כששמעו משתתפי הברית של משפחת טייטלבאום את שם התינוק, ניכרה התרגשות גדולה על פני הנוכחים. בברית שנערכה אתמול (שני) בקראון הייטס, נקרא שמו של התינוק: אייל גלעד נפתלי.

בזמנים אחרים, שילוב השמות היה יכול להיות מוזר, אך "כשהגיעו החדשות על רצח הנערים, ידענו מיד שנשתמש לפחות באחד מהשמות עבור התינוק שעמד להיוולד לנו", סיפר ר' ינקי טייטלבאום האב המאושר.

משפחת טייטלבאום, כבר קרא לילדיהם הקודמים על שם קורבנות טרור שנרצחו על קידוש ה' בעוון יהדותם. לביתם בת ה-12, קראו שלהבת פרידה ע"ש התינוקת שלהבת פס הי"ד. בנם בן ה-7, נקרא אהוד דניאל ע"ש חיילי צה"ל דניאל אגמי ואהוד גולדווסר הי"ד. כעת, לבנם החדש, קראו ע"ש שלושת הנערים החטופים אייל יפרח, גלעד שאער ונפתלי פרנקל הי"ד.

"ברגע שהבן שלנו נולד, ידענו שנקרא לו בכל שלושת השמות. ככה זה הרגיש לנו נכון" סיפר האב לאחר טקס הברית והוסיף: "שלושת הנערים האלה, הם המשפחה שלנו. זה אפילו יותר מאשר לקרוא על שם בן משפחה, אלה שמות של אנשים שאיחדו את כלל ישראל בתפילות ובאחדות. לתת את שמם של אלה שנספו, זאת תזכורת מתמדת שכולנו משפחה אחת", הסביר. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.