מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשע״ד 14.07.2014

מעלה אדומים: טקס חנוכת הבניין החדש של בית חב"ד ● גלריה

"פדינו את הבניין", במילים אלו פתח בנאומו המרגש השליח הרב אברהם שמלה לעיר מעלה אדומים בטקס חנוכת הבניין שנערך בי"ב תמוז. "אני זוכר איך היינו עושים את קריאות התורה על שולחן ביליארד ומבקשים מבעל המקום להחליש את המוסיקה בזמן התפילות. היום לאחר 28 שנה אני שמח לבשר לרבי שהבניין הוא של ליובאוויטש!" ● הטקס נערך ברוב פאר לצד מכובדים: ראש העיר וסגניו, רבני העיר והתושבים, הרב הוסיף בנאומו לשבח את השלוחים, הקהילה וצוות הבית חב"ד לסיפור המלא
מעלה אדומים: טקס חנוכת הבניין החדש של בית חב
"פדינו את הבניין", במילים אלו פתח בנאומו המרגש השליח הרב אברהם שמלה לעיר מעלה אדומים בטקס חנוכת הבניין שנערך בי"ב תמוז. "אני זוכר איך היינו עושים את קריאות התורה על שולחן ביליארד ומבקשים מבעל המקום להחליש את המוסיקה בזמן התפילות. היום לאחר 28 שנה אני שמח לבשר לרבי שהבניין הוא של ליובאוויטש!"

כאמור בית חב"ד מעלה אדומים הוא הגדול ביותר ביהודה ושומרון ופועל בעיר כבר למעלה מ- 30 שנה בקרב ילדים, קשישים וחיילים, מפעיל מעונת יום, גנים, בית תמחוי, מקווה ועוד...

הבניין שוכן בלב ליבה של העיר וכל השנים היה בשכירות, בעל הנכס ר' חזי כהן סיפר: "היייתי מקבל אין ספור הצעות מפתות למכור את הבניין לכל מיני גורמים, אך פעם אחר פעם סירבתי, כי ידעתי שהבניין יכול להיות שייך אך ורק לחב"ד!".

הטקס נערך ברוב פאר לצד מכובדים: ראש העיר וסגניו, רבני העיר והתושבים, הרב הוסיף בנאומו לשבח את השלוחים, הקהילה וצוות הבית חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.