מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשע״ד 13.07.2014

שמואלי מציג: כיצד לסיים את המערכה בעזה

בתקופה הקרובה יגבירו אומות העולם את מאמציהם כדי לתווך בין ישראל והחמאס ולהוביל להפסקת אש, לסיים את האירועים הצבאיים בהסכם מדיני, זמני כמובן. במסגרת החשיבה האסטרטגית המקובלת הנוכחית אין טעות גדולה מזו. מאמר מאת שמואל שמואלי
שמואלי מציג: כיצד לסיים את המערכה בעזה

שמואל שמואלי

כיצד לסיים את המערכה בעזה

המהפך ההיסטורי של צוק איתן לשלום העולם כולו מוטל עכשיו על כף המאזניים.

בתקופה הקרובה יגבירו אומות העולם את מאמציהם כדי לתווך בין ישראל והחמאס ולהוביל להפסקת אש, לסיים את האירועים הצבאיים בהסכם מדיני, זמני כמובן.

במסגרת החשיבה האסטרטגית המקובלת הנוכחית אין טעות גדולה מזו.
עלינו להחליף "דיסקט" עם עצמנו – ולאחריו עם אומות העולם, לפתרון כולל מבחינה אסטרטגית עם הטרור האיסלאמי העולמי בהקשר לאירועים בעזה.

עלינו לשנן לעולם שהמאבק בעזה הוא רק קצה החוד במלחמת האיסלאם במערב ותרבותו. על כף המאזניים, מבחינה אסטרטגית, מונח עתה שלום העולם כולו. ההתנהלות בהסדר המדיני עם עזה תקבע את תוקף ההרתעה העתידית מפני האיסלאם הרדיקלי הזומם במסגרת מה שמכונה "החליפות האיסלאמית" להשתלט על כל העולם ולהכפיפו לחוקי האיסלאם האכזריים, כולל טרור בינלאומי על מדינות המערב, שבנתיים חזינו רק את אפס קצהו.

הטיב להגדיר זאת השבוע דובר החמאס: "הישראלים רוצים לחיות. אנחנו גידלנו דור של משתוקקים למות". זהו לדעתו הנשק הסודי של האיסלאם הקיצוני הטרוריסטי.

שלוחות האיסלאם הקיצוני נמצאות בכל מקום: בתוככי ישראל, בפאתי הכבישים הראשיים בגליל, בנגב, בשרון וביו"ש שנחסמו באלימות רבה אך לפני זמן קצר, בלבנון והתזכורת ההתקפית משם השבוע, בסוריה, שם השתלטו הקיצוניים על הנהגת המורדים באסאד, בעיראק, שם הם השתלטו על כל שדות הנפט והקימו חליפות איסלאמית משותפת עם סוריה , כמו גם באפגניסטן , בתימן ובעוד מוקדים בעולם לרבות באירופה.

הטרור העולמי מרים ראש לא רק על ידי מוסלמים קיצוניים אלא גם באמצעות אנשים בעלי חזות מערבית שהתאסלמו בהמוניהם, לומדים את שיטות הטרור בסוריה ובעיראק, וחוזרים לאירופה – ומשם זוממים לחדור לארצות הברית.

התפתחויות אלה התעצמו במקביל במהלך השבוע והן מהוות עליית מדרגה קיומית לעולם המערבי השאנן – שמנהיגיו מסתירים ממנו את האמת.

להנהגת ארצות הברית לא היתה ברירה אלא לדרוש השבוע שכל הטסים מאירופה – ובקרוב מכל העולם – לארצות הברית , יידרשו להפעיל את הטלפונים הסלולרים שלהם כדי לוודא שאין בהם חומר נפץ המסוגל להפיל מטוסים – שפותח בתימן ובסוריה על ידי הטרוריסטים.

ההנהגה העולמית מבינה כבר כי לא ניתן לנצח בכל החזיתות בו זמנית את הטרור האיסלאמי ואת התומכים בהם מבחינה רעיונית. ניצחון הטרור או לפחות מניעת הטרור נעוצה בעיקר בהרתעה משמעותית: אין מנוס אלא לחסל את "דור המשתוקקים למות" על ידי "חפצי החיים" – ולחנך דור איסלאמי חדש שיבקש לחיות.

כדי למנוע את נפילת העולם המערבי והסתגרותו מפני הטרור – יש צורך בהרתעה מוחצת בחזית אחת לדוגמה. משום כך יש ללכת עד הסוף בכל האמצעים במערכה נגד הטרור ברצועת עזה שתיצרב בתודעתו של דור שלם.

הנציגים הבכירים של התקשורת העולמית כבר נמצאים בהמוניהם בישראל וניתן בנקל להסביר את הצורך בהכרעת הטרור באופן מוחלט בעזה, לא רק כאינטרס ישראלי יהודי אלא כאינטרס מערבי כללי שניצחון ישראלי מוחלט על הטרור הוא רק חוד החנית שלו.

יסוד ההסברה נעוץ בהדגשה שהעימות בעזה איננו של "עם כבוש", שהרי אין ישראלי אחד שמתגורר בעזה, אלא עימות עם הטרור.

לטרור יש כינויים ושמות ללא ספור. השמות של הארגונים הטרוריסטים למיניהם אינם חשובים: חשוב המכנה המשותף שלהם, הטרור.

כל הפגנת חולשה מול הטרור, כגון עקירת יהודי גוש קטיף, גרם רק להתעצמותו , להזמנה להמטיר על ישראל אלפי טילים, רקטות ופצצות מרגמה. כל הפגנת חולשה, אפילו במהלך המשא ומתן המדיני לסיום המערכה בעזה, תהווה הזמנה לחיזוק הטרור העולמי נגד העולם כולו.

טרור יש למגר עד תום ובמלוא העוצמה. עזה איננה סוריה, עיראק, לבנון או אפגניסטן. עזה סגורה ומסוגרת וניתן לבצע משימה זו בקלות יחסית אם יינקטו דפוסי פעולה נאותים ומוסכמים.

כדי למגר כליל את הטרור יש צורך גם בתחבולות והכנות מתאימות בטרם שולחים את חיילי צה"ל לבער סופית את קיני הטרור בעזה.
לא ניתן להילחם בטרור בידיים קשורות. זהו מתכון בדוק לכישלון אסטרטגי ומבצעי.

אולם כיוון שהטרור מציב על גגות הבתים או סמוך להם נשים וילדים כמגן אנושי, ידי צה"ל קשורות. כך לא ניתן לנצח את המערכה. כל הסכם מדיני שיוצע ל"הפסקת אש" על רקע כזה – הוא ניצחון של הטרור האיסלאמי על התרבות המערבית עוד בטרם החלה המערכה האמיתית למיגור הטרור.

השאיפה היחידה המוצהרת של החאמס ודומיו היא למחוק את ישראל ויהודיה מהמפה ולהיות חלק מחליפות טרוריסטית איסלאמית חליפית שתכתיב לעולם המערבי את חוקי האיסלאם.

החמאס נלחם גם באזרחיו שלו בעזה – כשם שמוסלמים רוצחים מוסלמים מידי יום באופן אכזרי ביותר במדינות איסלאמיות אחרות – כהכנה למשטר חליפות איסלאמית שתשתלט על העולם כולו.

הטרוריסטים בעזה מתחבאים עמוק באדמה מתחת למפקדותיהם ושולחים את נשיהם וילדיהם אל גגות הבתים כדי להרתיע את ישראל בעלת התרבות המערבית מפני הפצצתם.

יש, אפוא, צורך בפיתרון מבצעי מושכל לדילמה זו.


הפתרון המבצעי לטרור בעזה

בטרם כניסה קרקעית מסיבית של צה"ל לעזה יש צורך "לשטח" כל תא שטח מוגדר בתותחים, טילים ופצצות לא חכמות. זאת ניתן לעשות רק לאחר מתן זמן סביר של לפחות יממה אחת לכל האזרחים להתפנות מאותו תא שטח מוגדר שאליו יפרצו כוחות צה"ל תוך שימוש בכל סוגי כלי הנשק ללא הגבלה צבאית ומדינית. כל מי שיישאר באותו תא שטח דמו בראשו. הוא פשוט יחוסל ללא הבחנה. כל תא שטח כזה ייהרס כליל. כל המסתתרים במערות ובמנהרות ימותו בגזים, באש ותמרות עשן. רק השרידים, אם יישארו כאלה, יחוסלו באש צה"ל. בסיום המבצע תא השטח המבוער ייחרש לנצח על מנהרותיו ויהווה "שטח הפקר" מגודר. כל מה שיזוז שם לאחר מכן יחוסל באמצעים אוטומטיים.

לאחר סיום הטיפול בתא שטח אחד, כאמור, יגיע תורו של תא שטח שני שיטופל באותה מידה. סיום המערכה יתאפשר רק ביציאה מסודרת ומפוקחת של כל האזרחים מחוץ לכל יתרת שטח עזה, בהסדר מדיני עולמי, לשטחים שוממים עם מעיינות מים באיזור משולש הגבולות של מצרים סעודיה וירדן, או למקומות אחרים בעולם.

הנותרים בעזה בחלקים שטרם בוערו שם בשלבים הראשונים כאמור ייחשבו לטרוריסטים לכל דבר. אלה יושמדו באש הכוחות הקרקעיים של צה"ל אולם אך ורק לאחר "השטחת יתרת רצועת עזה מהאוויר, הים והיבשה".
כל דרך אחרת מועדת לכישלון מהדהד והכנה לסיבוב הבא שיהיה קשה יותר פי כמה מהמצב האופטימלי השורר כיום.

העולם התרבותי הוא בעל מוסר כפול, ובמצב ובתנאים הנוכחיים ידיה של ישראל כבולות כדי לנצח את המערכה בכל דרך אחרת.

אמת ויציב: לתוקפן אין זכות להתלונן על אזרחים הרוגים. כך מקובל בעולם. אבל העולם דורש מישראל מוסר שונה ולהקריב את חיילי צה"ל על מולך מוסר זה. זה לא יהיה מוסרי מטעם הנהגת ישראל להיענות למוסר כפול כזה.

כדאי להזכיר במסגרת ההסברה הישראלית לעולם כי כך נהגו בעלות הברית נגד הטרוריזם הנאצי, מילוני אזרחים נהרגו במסגרת "הפצצות שטיח אוויריות". אלפי אזרחים נהרגו בהפצצות של "נאטו" בקוסובו ובלוב. אלפי אזרחים נהרגו במלחמה האמריקאית נגד הטרור באפגניסטן, עיראק ותימן. אלפי אזרחים נהרגו במלחמה הרוסית בטרור בצ'צ'ניה. אבל מה שמותר לאומות העולם אסור לישראל. ישראל הוא העם הנבחר שהעניק לעולם את התנ"ך ואת התרבות הנאורה. וככזה נדרש מישראל מוסר שונה. עליון.

לפיכך כדי למגר את הטרור בעזה ניתן לבצע זאת רק על פי התכנית שצויינה כאן. עצם המשא ומתן להפסקת אש בשלב זה תהווה כניעה רבתי של ישראל ואומות העולם לטרור.

כאשר הטרוריסטים בעולם יפנימו את שהתרחש בעזה תצא להם הרוח מהמפרשים. דור איסלאמי חדש יחונך שלא ניתן להשתלט על העולם באמצעות טרור וכי עליו להשתלב בעולם תרבותי שואף שלום וחיים.

הדור שאין לו תקנה, שחפץ למות עבור הטרור במקומות אחרים בעולם, גם לאחר הפנמת האירועים בעזה – ימוגר על ידי אומות העולם בלי עקבות מוסריות מיותרות שחלות על עם ישראל.

כשם שעם ישראל תרם לעולם את התרבות הנאורה, כך עם ישראל יציג דוגמה כיצד למגר את הטרור השואף למגר את התרבות העולמית. להורדת המאמר כקובץ PDF לחץ כאן
הכל מודים שהמערכה שנכפתה על עם ישראל בעזה מקורה בשרשרת אירועים בלתי צפויים שלא נחזו על ידי הציבור וקברניטי ישראל והעולם. הכל חשים שהמערכה הזאת היא ניסית. אפילו שמעון פרס אמר בגלוי: "מי שלא מאמין בניסים הוא עיוור".

הרבי התריע בשער בת רבים עשרות בשנים על החלטות מדיניות שמיגרו את הנצחונות הצבאיים והניסים במערכות קודמות מול אויבי ישראל. עתה כאשר הציבור, הפרשנים, הח"כים, השרים והממשלה תמהים כיצד לסיים את המערכה בעזה ולהוביל לניצחון של" צוק איתן" – מן הראוי להציג בפניהם את השקפת הרבי בנידון.

מכח הוראתו של הרבי אליי בעת חלוקת הדולרים באייר תשנ"א "לוודא שכל ארץ ישראל תהיה שלנו" – ולאור ניסיוני במגעים עם הרבי ובשליחויות שהטיל עליי בעניינים דומים להצגת עמדותיו בפני הח"כים והממשלה החל משנת תשמ"ו (1986) והמענות והעידודים החל משנת תשל"ט (1979) עם ייסוד העיתון "ישראל שלנו", מצ"ב מאמרי בנידון: באיזה צעדים ואמצעים ראוי לנקוט עכשיו כדי לסיים את המערכה בעזה בניצחון ברור שיהדהד בעולם כולו ואשר תוצאותיו יופנמו היטב בקרב אויבי ישראל מבית ומחוץ.

המאמר כתוב בשפה שווה לכל נפש ואני קורא, בשם הרבי לציבור אנ"ש ולשלוחי הרבי בעולם, לתרגמו ולהפיצו במהירות האפשרית לציבור בישראל, לתקשורת המקומית והזרה ולממשלת ישראל ומנהיגי אומות העולם. אלה הסבורים שאין הוכחה שהרבי היה חותם גם על מאמר זה בנוסח המקובל מקדמת דנא על מאמריי , כגון ת"ח, תשואות חן, אזכיר על הציון וכיוצ"ב – רשאים להציג מאמר זה ותוכנו בפני אחרים כעוד כתבה עיתונאית... ובלבד שנתגייס כולנו מיידית ובעוד מועד לעיצוב מתאים של דעת הקהל בישראל ובאומות העולם כדי להמשיך את שרשרת הניסים הגלויים שהחלו לאחר ג' תמוז התשע"ד.

לשאלות, הבהרות וסיוע נוסף ניתן לפנות ישירות לשמואל שמואלי השוהה כרגע בארצות הברית, בגיוס כספים לקמפיין הזה בטלפון: 716-480-5390. או באימייל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.