מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשע״ד 11.07.2014

נחל'ה: התוועדות י"ב-י"ג תמוז למרות המצב הבטחוני

לא מפחדים. ביום חמישי נערכה התוועדות י"ב-י"ג תמוז בנחלת הר חב"ד, בהשתתפות קהל רב מתושבי השכונה וקרית מלאכי ● לצד רב העיר הרב חיים פינטו ורב השכונה הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, השתתפו גם ראש העיר מר ללו זוהר וסגן שר הדתות הרב אליהו בן דהן ● המארגנים מציינים שבמשך כל זמן ההתוועדות לא נשמעה אף אזעקה ברחבי העיר   נחל'ה מתוועדת לרגל חג הגאולה
נחל'ה: התוועדות י
התוועדות חג הגאולה י"ב - י"ג תמוז בנחלת הר חב"ד, נערכה ברוב פאר והדר ע"י ועד נחלת הר חב"ד בראשות הרב מרדכי גורודצקי. ההתוועדות התקיימה בביהכנ"ס המרכזי בנחלת הר חב"ד, בהשתתפות המרא דאתרא ומזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, רבה הראשי של קרית מלאכי ואשדוד הרב חיים פינטו, ראש העיר מר אליהו (ללו) זוהר, סגן שר הדתות הרב אליהו בן דהן, ממונה המועצה הדתית הרב יוסף בלוי סגני ראש העיר וקהל גדול מאנ"ש ומתושבי קרית מלאכי.

את ההתוועדות הנחה בטוב טעם הרב שמעון זוננפלד, שהקריא וסיפר מיומנו של הרבי הקודם על עמידתו בתוקף ובמס"נ גם בתוככי בית האסורים. ההתוועדות היתה שמחה במיוחד, בתקוה כי משמחת גאולה זו תבוא שמחת הגאולה האמיתית והשלימה.

מארגני ההתוועדות מציינים כי במשך כל זמן ההתוועדות, לא היתה אף אזעקה בקרית מלאכי, והצבור היה יכול להשתתף במנוחת הדעת ובשמחה בההתוועדות הזו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.