מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשע״ד 10.07.2014

באשקלון פועלים בכל החזיתות וקוראים לאנ"ש להתגייס

השלוחים באשקלון המתורגלים במצבי חירום פועלים בכוחות מתוגברים מאז החל מבצע צוק איתן, וקיימו הערכת מצב ומחלקים את הפעילות ברחבי העיר: קבוצת פעילים ושלוחים סוקרת את מרכזי החרום של העירייה, פיקוד העורף וכיפת ברזל. הפעילים מקיימים מבצע תפילין ומביאים את דברי הרבי המעודדים אל התושבים, קרבניטי העיר ומפקדי הצבא   לסיפור המלא מבצע צוק איתן - מדור מיוחד: הדיווחים, הכתבות, הראיונות, הקולות
באשקלון פועלים בכל החזיתות וקוראים לאנ

השלוחים באשקלון המתורגלים במצבי חירום פועלים בכוחות מתוגברים מאז החל מבצע צוק איתן, וקיימו הערכת מצב ומחלקים את הפעילות ברחבי העיר.

קבוצת פעילים ושלוחים בהדרכת השליח הרב מנחם מענדל גורליק סוקרת את מרכזי החרום של העירייה, פיקוד העורף וכיפת ברזל. הפעילים מקיימים מבצע תפילין ומביאים את דברי הרבי המעודדים אל התושבים, קרבניטי העיר ומפקדי הצבא.

אש"ל אשקלון בהנהלת השליח הרב חיים אטיאס מתגבר את מערך 'מנה חמה' במסגרתו מביאים מזון חם לקשישים ונצרכים השוהים במקלטים בכל שכונות העיר. יצוין כי הפעילות מתבצעת בעזרת מתנדבים של צעירי אגודת חב"ד.

קבוצת פעילים נוספת יצאה עם השליח הרב מנחם מענדל וולף אל מוצבי צה"ל וכוחות המילואים הפורסים על גבול רצועת עזה. החיילים מקבלים את החסידים בהתלהבות רבה ועד כה הספיקו להניח עשרות רבות של חיילים תפילין.

בתי חב"ד בשכונות מקיימים פעילות במקלטים וביקורי בית בצורה נרחבת.

"אנו זקוקים לעזרתכם" אומר הרב מנחם מענדל ליברמן יו"ר חב"ד אשקלון. אנ"ש יכולים לסייע מאד. בתרומה כספית, בתרומת מוצרים לחיילים ובהתגייסות לפעילות.

תרומת מוצרי הגיינה, דברי מתיקה ופחיות שתיה ניתן למסור בכפר חב"ד אצל ר' אודי בן דוד בטלפון: 054-6318770. או בבית חב"ד 08-6754913. כמו"כ ניתן לתאם התנדבות למבצע תפילין.

תרומה כספית לפעילות ניתן להעביר באתר חב"ד אשקלון: www.chabadAshkelon.com  במייל: [email protected] ובטלפון: 08-6754913
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.