מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשע״ד 10.07.2014

רבני 'פיקוח נפש' ביוזמה לימי המלחמה ● מבצע תפילין כלל-ארצי

קונגרס הרבנים פיקוח נפש פרסם 'קול קורא' מיוחד בחתימת מאות רבני ישראל, הקורא לכל יהודי שומר מצוות להשפיע לפחות על יהודי אחד נוסף להניח תפילין ● על הקריאה חתומים מאות רבנים, ונוסף על כך גם גדולי האדמו"רים וראשי-הישיבות מן הדור האחרון, שחלקם חתמו על ה"קול קורא" בעימותים הקשים הקודמים בשנים האחרונות  לסיפור המלא
רבני 'פיקוח נפש' ביוזמה לימי המלחמה ● מבצע תפילין כלל-ארצי
הרבנים מבססים את הקריאה על האמור במסכת ברכות, כי הנחת תפילין גורמת לקיום הפסוק "וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך". וכן על האמור בדברי גדולי הפוסקים, כי הנחת תפילין מביאה להכרעת האויבים באופן מוחלט ועל טבעי על-ידי חיילי צבא הגנה לישראל, ובלשונם 'שמפני קיום מצות תפילין (שמניחים על הזרוע והקודקוד) ותיקונן יתקיים באנשי המלחמה "וטרף זרוע אף קדקוד"' (כלשון הפסוק – דברים לג, כ).

ראשי הקונגרס פונים לאדמור"י ורבני ישראל שיקראו לבני קהילתם בדרשות השבת, לפעול בכל יכולתם להשפיע על מי שאינם מניחים עדיין תפילין להתחיל להניח בקביעות, וכן לעוררם לבדוק את כשרות התפילין שברשותם.

הקריאה המיוחדת מתפרסמת היום, תחת הכותרת "תפילין- ההרתעה האמיתית שלנו", בעיתוני ערב השבת, בכל העיתונות החרדית והדתית, בעיתונים היומיים ובשבועונים הנפוצים ביותר. כמו כן נתלו מנשרים ומודעות ענק במאות בתי-כנסת ומקומות ציבוריים.

"אם כל יהודי שומר מצוות יראה לעצמו לחובה להשפיע לפחות על יהודי אחד בנושא הנחת התפילין", אומר הרב אברהם לוין מזכ"ל קונגרס הרבנים, "יהיו בארץ הקודש עוד מאות אלפי מניחי תפילין בקביעות. לא ניתן לשער את גודל הברכה והישועה שדבר שכזה יביא לעם ישראל. אין ספק שהדבר יביא לתבוסה מוחלטת של האויב, ולניצחון אמיתי שיביא סוף-סוף שלוה ושקט מוחלט לכל ערי ויישובי ארץ הקודש".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.