מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ד 09.07.2014

משפ' רוזנברג מחיפה זכתה בהגרלת 'ימות המשיח'

בכינוס השלוחים האחרון החליטו מאות השלוחים ברחבי הארץ להתאחד בשיעור שבועי בחוג המשפחה בנושא הגאולה, מתוך הספר החדש 'ימות המשיח' ● במשך חצי שנה למדו השלוחים את השיעורים השבועיים, והשבוע נערכה ההגרלה המובטחת, שבה עלתה בגורל משפחת הרב יוסי רוזנברג מחיפה  לסיפור המלא
משפ' רוזנברג מחיפה זכתה בהגרלת 'ימות המשיח'
כארבע מאות וחמישים משפחות של שלוחים ברחבי הארץ השתתפו ביוזמה שעליה הכריזה ועדת השלוחים לענייני גאולה ומשיח, בכינוס השלוחים האחרון, שנערך בחודש טבת במלון ניר-עציון. היוזמה נועדה לחזק את יישום הוראת הרבי ללמוד את ענייני הגאולה והמשיח, כשהמטרה היא בראש ובראשונה ליישם זאת בקרב השלוחים ובני משפחותיהם.

השלוחים החליטו על לימוד במתכונת קבועה ואחידה, מתוך הספר 'ימות המשיח' שהופיע בשנה האחרונה, בהוצאת צעירי אגודת חב"ד. כתמריץ הכריזה ועדת השלוחים על חידון טלפוני, שמשתתפיו נכנסים להגרלה הגדולה על נסיעה משפחתית לרבי.

במסגרת המבצע נבחר בכל שבוע נושא מהספר לשיעור השבועי, שאותו למד כל שליח בחוג משפחתו. רכז הוועדה, הרב מוטי גורליק מפתח-תקווה, שיגר מדי שבוע את השיעור הנבחר לכל השלוחים, והלימוד נעשה חלק מחיי המשפחה, כאשר גם הילדים שותפים להתלהבות.

אומר הרב מוטי גורליק: "קיבלתי המון תגובות מהשלוחים שהעידו שהלימוד הכניס לתוך הבית אווירה של התעניינות וידע בנושאי הגאולה. אם זה בסעודות שבת או במוצאי שבת או במהלך השבוע. הרבה דברים חדשים נוספו בעקבות הלימוד, ונוצרה אווירה של גאולה, כמו שהרבי אמר שעל ידי הלימוד מתחילים לחיות את נושא הגאולה".

הרב יהודה דונין מחיפה, שנטל עליו את השגת המימון ליוזמה אומר: "לי אישית הייתה התרגשות עצומה לראות את ההתלהבות של השלוחים וההתחברות שלהם לנושא. זה בהחלט מעודד להמשיך הלאה את היוזמה, והשלוחים גם מבקשים להמשיך בפעילות הזאת. הכנת העולם לגאולה הוא התפקיד העיקרי של השלוחים, והמבצע הזה מוכיח עד כמה השלוחים חיים את הנושא ורוצים לעסוק בו".

לדברי השלוחים, המתכונת של הספר ולשונו הבהירה איפשרה ללמוד בקלות נושא הקשור בענייני הגאולה והמשיח, ולהסבירו גם לילדים. הילדים מצידם גילו אף הם התלהבות להקשיב לשיעור ולזכור את פרטיו, כדי שיוכלו להשיב בהצלחה על החידון הטלפוני.

ביום ראשון השבוע נערכה הגרלה בין המשתתפים על נסיעה משפחתית לרבי, והמשפחה שעלתה בגורל היא משפחת השליח הרב יוסי רוזנברג מחיפה. ההגרלה נערכה בפיקוח עו"ד ר' שרון גושן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.