מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשע״ד 08.07.2014

ישראל תחת אש: טילים משוגרים לעבר עשרות ערים ● תיעוד

כל הארץ חזית: פחות מיממה אחרי פתיחת מבצע 'צוק איתן', מרחיב ארגון הטרור חמאס את טווח הירי: עשרות טילים שוגרו לעבר עשרות ערים ברחבי הארץ ● מערכת "כיפת ברזל" יירטה עוד רקטה שנורתה מרצועת עזה אל תל אביב ● בירושלים, בבאר שבע, באשדוד, בראשון לציון, בנס ציונה ובאזור השרון נשמעו אזעקות "צבע אדום" ● בכפר-חב"ד נשמעה אזעקה והתושבים ירדו למקלטים ולמרחבים מוגנים ● חמאס טוען כי שיגר טילים לעבר ירושלים אזעקה באזור המרכז
ישראל תחת אש: טילים משוגרים לעבר עשרות ערים ● תיעוד
(תיעוד: גולשים)

כל הארץ חזית: פחות מיממה אחרי פתיחת מבצע 'צוק איתן', מרחיב ארגון הטרור חמאס את טווח הירי ומגיע עד לגבול הצפוני של אזור השרון.

בירושלים, בבאר שבע, באשדוד, בראשון לציון, בנס ציונה ובאזור השרון נשמעו אזעקות "צבע אדום".

שתי רקטות שנורו מרצועת עזה לעבר גוש דן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. הראשונה נורתה בסביבות 19:00 ויורטה מעל ראשל"צ. השנייה נורתה מעט אחרי 21:30 ויורטה גם היא.

מוקדם יותר יירטה כיפת ברזל גם רקטות שנורו לאשקלון ולמושבה גדרה שבשפלה הדרומית. הג'יהאד האיסלאמי לקח אחריות לירי הרקטה לתל אביב.

בכפר-חב"ד נשמעה אזעקה הערב מספר פעמים והתושבים יצאו למקלטים ולמרחב מוגן.

בכמה רשויות מקומיות - ירושלים, תל אביב, גבעתיים, רמת גן, חולון, בת ים וראשון לציון - נפתחו המקלטים הציבוריים. פיקוד העורף הורה להכשיר מרחבים מוגנים בבתים ובמבני ציבור שאין בהם מקלטים.

הרמטכ"ל, רא"ל בנימין (בני) גנץ, ביקר היום באוגדת עזה לצורך אישור תוכניות אופרטיביות ואמר כי "חמאס בחר בהסלמה, והצטרפו לזה ארגונים אחרים. אנחנו נפעיל את כל הכוח שיש לנו, כל הזמן שזה ייקח לנו, בשביל להביא לניצחון. אנחנו צריכים להיערך לכל האפשרויות, להיות נחושים, קרי רוח ולהמשיך את המשימה שלנו ככל שהמציאות תאפשר לנו.

"אנחנו נפגע פגיעה קשה בחמאס ונשלול את היכולות שלו מולנו. נגן על כוחותינו, תושיבנו וארצנו. נגבה את המחיר של הטעות האסטרטגית שחמאס עשה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.