מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשע״ד 08.07.2014

שוק ארבעת הכרטיסים ● מילה של קמיסר (פ)

אז מה קורה השנה בשוק כרטיסי הטיסה לחגים? האם להזמין מוקדם או להמתין להפתעות ברגע האחרון? כיצד ב444 ₪ בלבד ניתן לטוס בטיסה ישירה? ומה היה גורם לחסידים ברוסיה שלפני מאה שנה להשתגע? אפרים קמיסר, מנהל האתרים www.onlyny.co.il , www.kamisar.com, מקדיש את טורו החודשי כולו לחגי תשרי הקרבים ● לטור המלא
שוק ארבעת הכרטיסים ● מילה של קמיסר (פ)
אפרים קמיסר
בכל שנה בהתקרב חודש החגים, יושבים אנשי המקצוע ויחד ממפים את צורכי הנוסעים.
ישנו את הקהל הצעיר שייצא מהארץ עוד לפני שבת סליחות. יש את מוסדות החינוך שיתעקשו על יציאה מהארץ אך ורק אחרי שבת סליחות. הילדים שישבו ליד אבא בבית הכנסת בראש השנה ולכן טסים רק בעשרת ימי תשובה (אישית, אני אוהב מאוד את הרעיון!!!) וכמובן את קהל האנשים העובדים ובני המשפחות שיבקשו לצאת מהארץ במסדרון הצר שבין יו"כ לסוכות.

אבל יש דבר אחד משותף לכל יוצאי הארץ בחגים. כולם ירצו לחזור לארץ כמה שיותר מהר אחרי שבת בראשית, "ויעקב הלך לדרכו" מבלי להתמהמה

אם בשנה רגילה יש מרווח של כמה ימים בין שמחת תורה לשבת בראשית, מה שמאפשר חזרה של האנשים העובדים לפני שבת וקהל הצעירים אחרי שבת, הרי שהשנה כששמחת תורה ושבת בראשית צמודים זה לזה, כ-ו-ל-ם חוזרים יחד בימים ראשון-שני-שלישי שמיד אחרי ונוצר פקק עצום.

תנועת הלוך שהגיעה בפיזור על פני כמעט חודש מבקשת לחזור יחד! מצב לא הגיוני.

בארץ, החג מסתיים כבר ביום חמישי בערב, יום שישי הוא איסרו חג, וביום ראשון בבוקר כולם כבר חזרה בשגרה. כיוון שמחו"ל ניתן להתחיל לחזור רק ביום ראשון, לנחות בארץ בשני ולחזור למסגרת עבודה / לימודים רק ביום שלישי, זה אומר שכל יום נוסף של עיכוב ידחה את החזרה לשגרת הארץ. אצל רבים מהאנשים העובדים הנסיעה תקום או תיפול על עניין החזור המוקדם.

זריזים מקדימים

למי שנכנס לעניין לפני חודש – חודשיים עוד היו כרטיסים במחירים מפתיעים, אבל נראה כמו שמלאי אותם הכרטיסים אזל.

תמיד יכולים להיות דברים מעניינים והאופציה המומלצת ביותר לעקוב אחרי המגמות ואולי אפילו לתפוס משהו מוזל היא דרך מנוע החיפוש באתר שלי www.kamisar.com. כזכור, מנוע חיפוש ללא צורך בכרטיס אשראי. המאפשר לבדוק שוב ושוב וברגע שמוצאים משהו טוב, מכניסים פרטים וסוגרים את ההזמנה ואנחנו חוזרים אל הלקוח וממליצים לו האם אכן לסגור על זה, ומציעים מגוון אופציות תשלום ולא רק כרטיס אשראי כמו שמקובל בכל אתר אחר ברשת. פורמט ייחודי !!

בתקופת החגים כאשר האפשרות למצוא סוכן נסיעות זמין ולא עסוק/עצבני מידי, קלושה. אופציית האתר הופכת לזמינה ביותר. זו מהפכה של ממש.

במקביל לאופציות המתחלפות באתר, אנחנו, סוכני לכיש טורס, כחברה גדולה ומובילה בענף חייבים ליצר פתרונות זמינים בכל שלב. שוק המקדימים להזמין הוא שוק מהיר וקצר, ומחובתנו לדאוג לכך כי בכל שלב יהיו לנו הפתרונות הנכונים לחזרה מוקדמת.

אי לכך, בחודשי החורף נוהל משא ומתן מול כמה חברות תעופה ושוריינו מאות כרטיסים בדיוק לתאריכים המבוקשים.

מה שנותן לכם את ההזדמנות לרשום כמה ילדים יחד לאותה טיסה מבלי שהמחירים יברחו פתאום, לוודא שזו קבוצת חברים שטסה יחד בדיוק באותן טיסות, ובכלל להיות רגועים שעל הטיסות הללו יהיו וודאי הרבה מאוד פנים מוכרות כך שיהיה נעים יותר לכולם לבצע את המעבר בשדות התעופה בדרך.

בשלב זה נשמח להציע כרטיסי קבוצות ב3 חברות תעופה. 'אירופלוט' דרך מוסקבה. 'טורקיש' דרך איסטנבול וטיסות ישירות עם חברת 'דלתא'.

לרגל השקת הקבוצות לחגי תשרי תשע"ה, רשת לכיש טורס יוצאת במבצע מיוחד של תשלומים.

הקושי בתשלום מידי של הכרטיסים מובן בהחלט, בפרט כאשר ישנם כמה בני משפחה שטסים. ולכן בחודש הקרוב, עד כ"ט תמוז, נשמח להציע הסדר תשלומים בנוסחה קלה ופשוטה של 444 ₪ לחודש למשך עשרה חודשים בכרטיסי 'אירופלוט' ו'טורקיש' ואחד עשר חודשים לכרטיסי 'דלתא'. שימו לב, בתשלום אחד נוסף של 444 ₪ ניתן לטוס ישיר !

זו הזדמנות מצוינת לסגור מראש, בראש שקט ובהסדר תשלומים נח.

זו גם אופציה מצוינת לממתינים למלגה של "דור דעה". ניתן לסגור כעת כרטיס טוב בתשלומים נוחים ובבוא היום המלגה תועבר ישירות מהם לנוסע !!

הכרטיסים שלא יימכרו במבצע המכירות המוקדם ימשיכו להיות זמינים גם לאחר מכן, אך לא בהסדר התשלומים המיוחד.

פרטים קטנים – כסף גדול !

שימו לב איך חשבנו עבורכם על הפרטים הקטנים שיחסכו לכם כסף ממש!

בשתי החברות שאנו מציעים כעת לטיסות לא ישירות – 'אירופלוט' ו'טורקיש' ניתן עדיין לשלוח 2 מזוודות של 23 ק"ג. בנסיעה כזו של חודש אין ספק שמזוודה אחת לא תספיק, ועבור מזוודה שנייה משלמים כיום לפחות 100 דולר לכל כיוון, כך שיש כאן מוצר שהוא מושלם שלא ידרוש מכם שום הוצאה נסתרת נוספת בהמשך הדרך.

בנוסף, בטיסות בחברת 'אירופלוט' דרך מוסקבה, לא רק שמוגשות ארוחות גלאט כשר, אלא שבטיסות הממריאות ממוסקבה, הארוחות הן שחיטת ליובאוויטש בהכשר של הרב הראשי הרב בערל לאזאר. כך שגם מי שמקפיד על שחיטת ליובאוויטש ויבורך על כך! ירגיש נח מאוד בטיסות הללו. לו רק ידעו החסידים ברוסיה לפני מאה שנים, כי בעוד מאה שנים יטוסו חסידים דרך מוסקבה בדרכם לרבי, ויוגשו להם ארוחות כשרות למהדרין – שחיטת ליובאוויטש, הם היו פשוט משתגעים !

הנוסעים בטיסות 'טורקיש' יהנו גם הם מארוחות גלאט כשר בהכשר מוכר ומוערך. הארוחות הן בהכשר המהודר של ה"או-קיי" בראשות הרב דן יואל ליווי, תחת פיקוחו של שליח הרבי בטורקיה, הרב מנחם מענדל חיטריק.

כרטיסי הקבוצות זמינים אצל כל סוכני לכיש טורס, בכל משרדי הרשת

הפורמט שלי מוכר וידוע. באתר "אונלי ניו יורק" www.onlyny.co.il תוכלו לראות את רשימת הקבוצות המלאה. ובאתר "קמיסר.קום" www.kamisar.com תוכלו לעקוב אחרי מצב המחירים בזמן אמת ואולי אםילו למצוא כרטיסים זולים דרך מנוע החיפוש המשוכלל. ללא צורך בכרטיס אשראי !

המייל שלי לכל שאלה,

[email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.