מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשע״ד 08.07.2014

לראשונה בגבעתיים: ערב עיון במשנתו של הרבי

ביום ג' תמוז, נערך לראשונה בגבעתיים ערב עיון במשנתו של הרבי. האירוע נערך בהיכל הכולל שע"י בית חב"ד ובו התאספו בו השלוחים, אברכי הכולל ורבים מתושבי העיר לתוכנית מרתקת שנבנתה במיוחד על מנת לאפשר לקהל המגוון לטעום מתורתו ומדרכו של הרבי והוראותיו לסיפור המלא
לראשונה בגבעתיים: ערב עיון במשנתו של הרבי
הערב נפתח בשעה 16.00 בשיעור עיוני בנושא "כללי הלימוד של הרבי" שנמסר ע"י ראש הכולל להוראה, הרב מנחם מענדל והבה, אשר ריתק את המשתתפים במשך שעה ארוכה תוך שהוא מתבל את דבריו בדוגמאות מסוגיות נרחבות המוארות באור תורת רבינו.

לאחר מכן נערך סימפוזיון מרתק בהשתתפות הרב יוסף יצחק בקרמן, השליח הראשי לגבעתיים,  והרב יוסף יצחק רבינוביץ', מאברכי הכולל, ובהנחיית הרב לוי אפשטיין. במהלכו עלו נושאים יסודיים הנוגעים לתפקידו ופעולותיו של הרבי. יצויין, כי הסימפוזיון הצליח בצורה יוצאת מן הכלל, כאשר המשתתפים ישבו מרותקים, העלו שאלות שונות ובקשו לדעת עוד ועוד.

בסיום הסימפוזיון, ניגשו המשתתפים ללימוד בחברותות עם אברכי הכולל, בחומר לימוד שנערך והוכן במיוחד לצורך הערב – אגרות קודש ייחודיות בהם מתייחס הרבי לנושאים יסודיים באמונה וביהדות. הלימוד נמשך כשעה שלמה, כאשר המשתתפים לומדים בשקיקה את האגרות, ודנים עם האברכים בתוכנן.

לאחר תפילת מנחה, מסר הרב יוסף יצחק בקרמן שיעור במאמר "ואתה תצווה". ולאחר תפילת ערבית צפו המשתתפים בקטעי ווידאו שונים של הרבי.

הערב הסתיים בהתוועדות חסידית, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך, עם הרב מנחם קעניג, מנהל רוחני בישיבת תות"ל לוד – שריתק את המשתתפים בסיפורים שונים ובדברים על משמעותו של יום זה – בשפה ברורה וקולחת. כך שלמרות השעה המאוחרת, והעובדה כי עבור רבים מן המשתתפים מדובר בערב גדוש ומלא תוכן – לא ניכרה כל עייפות על פניהם והם האזינו לדבריו של הרב קעניג בקשב רב.
הערב הסתיים קרוב לחצות הלילה, בהתרוממות הרוח, ובציפייה לפעולות נוספות בסגנון זה, כחלק מהכנת העיר לקבלת פני משיח צדקנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.