מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשע״ד 08.07.2014

שורת אירועים ברובע י"א באשדוד לכבוד הרבי ● גלריה

מאות אנשים ונשים השתתפו בשני אירועים מרכזיים שקיים בית חב"ד רובע י"א באשדוד לציון יום ההילולא של הרבי ● הרב שניאור זלמן גודמן, שליח הרבי לאשדוד, והרב מרדכי מנשה לאופר, רבו של רובע י"א, בירכו את המשתתפים. הרב מנחם מענדל גרונר, משלוחי הרבי לארץ הקודש, שיתף את הנוכחות בעדויות וגילויים מכלי ראשון על הרבי ● את האירוע כיבדו בנוכחותם: הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית באשדוד, והגב' הלן גלבר הממונה על המתנ"סים והקהילה  לסיפור המלא
שורת אירועים ברובע י

בית חב"ד רובע י"א באשדוד בהנהלת השליח ורב השכונה הרב מרדכי מנשה לאופר, קיים לקראת יום ההילולא ג' תמוז שורת אירועים לכבוד הרבי, בהם נטלו חלק מאות אנשים ונשים תושבי הרובע והסביבה.

בערב הנשים, שהתקיים במתנ"ס י"ב על שם ספרא, נשא דברי ברכה הרב שניאור זלמן גודמן, שליח הרבי לאשדוד ומנהל המוסדות, שעורר את קהל המשתתפות לקראת היום הקדוש.

הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית באשדוד, בירך את המשתתפות ודיבר בהערצה על מנהיגותו של הרבי. "זו מנהיגות שאין לה ואח ורע בתולדות העם היהודי; מנהיגות שחוללה את המהפכה היהודית בכל הגלובוס וממשיכה במלוא העוז על ידי שלוחיו הרבים, אשר גם בעירנו אשדוד אנו עדים לה".

הגב' הלן גלבר, הממונה על המתנ"סים והקהילה, ציינה את יחסו המיוחד של הרבי אל נשות ישראל, "אך טבעי שערב נשים זה מתקיים לציון יום ההילולא של מנהיג שייחד את אחד מארגוניו הראשונים עבור נשים". הגב' גלבר הודתה לשלוחי הרבי באשדוד על פעילותם הברוכה למען הקהילה, "ובמיוחד את ערבי הנשים המיוחדים שמארגנת לנו הרבנית לאה לאופר".

את המשא המרכזי נשא הרב מנחם מענדל גרונר, מראשי ישיבת תות"ל בקרית גת ומשלוחי הרבי לארץ הקודש, שריתק את הקהל במשך שעה ארוכה ושיתף את הנשים בצרור עדויות וגילויים מכלי ראשון על הרבי.

הערב נחתם בסיפור חייהם האישי של אלרועי ודפנה אדרעי, זוג נפגעי שיתוק מוחין, ששיתפו את הקהל בהתמודדות העילאית וחדורת האמונה עם מוגבלותם.

ערב דומה לגברים התקיים בבית הכנסת "ברכת עמליה" בליל יום ההילולא, בהשתתפות תושבי רובע י"א ומתפללי בית הכנסת. במהלך הערב שמעו המשתתפים את סיפורו האישי של מר דני פרדקין, מנכבדי הקהילה ברובע י"א, אשר ראה את בחייו הפרטיים את ברכת הרבי באופן שמימי לאחר ג' תמוז.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.