מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשע״ד 07.07.2014

מעכשיו ניתן להתקשר עם מוקד 100 באמצעות SMS‏

המשטרה סיימה את הטמעת המערכות הטכנולוגיות במוקד 100, המאפשרות נגישות ייחודית ראשונה מסוגה לציבור כבדי השמיעה והחרשים מוקד 100 באמצעות SMS
מעכשיו ניתן להתקשר עם מוקד 100 באמצעות SMS‏
צילום ארכיון: עוזי ברק
משטרת ישראל סיימה בימים אלה את הטמעת המערכות הטכנולוגיות במוקד 100, המאפשרות נגישות ייחודית ראשונה מסוגה לציבור כבדי השמיעה והחרשים.

עבודת המטה המקיפה נעשתה לאורך החודשים האחרונים בהובלתו של סגן המפכ"ל- ניצב ניסים מור, שתכליתה הוא לייצר נגישות מקסימאלית ומענה מבצעי אפקטיבי של מוקד 100 לציבור כבדי השמיעה והחרשים, באמצעות מערכות מסרונים (SMS), פקס והדוא"ל.

במסגרת יישום החוק וההיערכות האופרטיבית, מוקדני 100 ומפקדי המוקדים, קבלו הכשרה ייחודית בדבר המערכות והצורך בהתכתבות בזמן אמת מול הפונה – בהיעדר יכולתו לתקשר מילולית עמו. כמו כן, בעת קבלת פניה במערכות אלה, מופעלת במוקד התראה קולית מוגברת למתן מענה מהיר ומותאם.

בהכשרתם של המוקדנים, ניתן דגש לשילוב הייחודי של מענה בהתכתבות, תוך ביצוע תחקור ראשוני ומיצוי מידע בזמן אמת , סיווג מהות הפניה ודחיפותה, ובמקביל- שיגור ניידת (בעת הצורך) ושמירה על קשר רציף עם הפונה בהתכתבות - עד החיבור עם השוטרים בשטח.

חשוב להדגיש, כי דרכי ההתקשרות הנ"ל מיועדות לשימוש אוכלוסיית כבדי השמיעה והחרשים בלבד, משטרת ישראל רואה במהלך זה, נדבך נוסף בשיפור השירות לאזרח וקידום יעדי הארגון למען ביטחונם האישי של כל אזרחי המדינה. במשטרת ישראל שוקדים גם על פן נוסף שישפר עוד שרות המוקד למבקשי מיידע שאינו מיידע חירום. –מוקד 110 המוקד המיועד יהווה פתרון הולם למיליוני שיחות המתקבלות במוקדי המשטרה מידי שנה ועיקרן בקשה לסיוע במיידע מגוון (דיווחי תנועה, מיקומים של שרותי המשטרה ועוד).

המוקד החדש שיחנך אי"ה בחודשים הקרובים ינתב את כל המענה הייחודי שאינו מצריך לסווגו כארוע חירום.

המוקד החדש יעבוד במקביל ובסינכרון מלא עם מוקד 100 שישמש לקריאות חירום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.