מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ד 06.07.2014

הראשון לציון בעצרת ג' תמוז בטבריה

כ-500 איש מילאו את האולם בכינוס הגדול שנערך בהשתתפות רבנים ואישי ציבור בראשות הרב הראשי לישראל הראשל"צ רבי יצחק יוסף, והרב יוסף ישר רבה הראשי של עכו והמחוז ● בפתח הכינוס הוקרן וידאו מיוחד של ביקור כמה מגדולי ישראל אצל הרבי ועוד, הרגשת הרוממות והערצה לרבי כבר היתה ניכרת ונרגשת בקהל הרחב ● את הנאום המרכזי נשא הרב ישר ותיאר במתק שפתיו ובחרדת קודש את ביקורו אצל הרבי ואת הרגשתו בשהיה בד' אמותיו של הרבי לסיפור המלא
הראשון לציון בעצרת ג' תמוז בטבריה
כ-500 איש מילאו את האולם בכינוס הגדול שנערך בהשתתפות רבנים ואישי ציבור בראשות הרב הראשי לישראל הראשל"צ רבי יצחק יוסף, והרב יוסף ישר רבה הראשי של עכו והמחוז.

בפתח הכינוס הוקרן וידאו מיוחד של ביקור כמה מגדולי ישראל אצל הרבי ועוד, הרגשת הרוממות והערצה לרבי כבר היתה ניכרת ונרגשת בקהל הרחב.

את הנאום המרכזי נשא הרב ישר ותיאר במתק שפתיו ובחרדת קודש את ביקורו אצל הרבי ואת הרגשתו בשהיה בד' אמותיו של הרבי, ואח"כ שיתף את הקהל בסיפורי מופת מהרבי שחווה באופן אישי.

בסיום דבריו נכנס לאולם הראשל"צ שליט"א והתקבל בכבוד גדול ע"י המשתתפים. לפני שפתח בנאומו הוקרן וידאו בו מדבר אביו הראשל"צ רבי עובדיה יוסף זצוק"ל בהערצה עצומה על הרבי (בביקור רבני חב"ד אצלו להזמינו לסיום המחזור ה30 ברמב"ם לפני שנתיים).

בנו שליט"א דיבר בהתפעלות רבה על דרכו של הרבי ודאגתו לכל יהודי בכל קצווי תבל בד בבד עם גדלותו האגדית של הרבי בכל פרד"ס התורה. בהמשך תיאר את הקשר האישי שלו לחב"ד כבר בתור ילד שלמד חת"ת בישיבת ערב. בהפתעת הנוכחים הוציא מכיסו מכתב מקורי שכתב אביו זצ"ל לרבי בשנת השבעים בתוארים מיוחדים ובלתי שגרתיים כלל על הרבי.

בסיום קרא לכל המשתתפים "אתם צריכים ללמוד מחב"ד להפיץ את התורה ואת קיום המצוות מתוך דאגה אמיתית לכל אחד". את הכינוס הנחה בחן מיוחד הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצא"ח.

כיבדו את האירוע הרב דוד וקנין רבה של מנחמיה והרב סיני פרנקל רבה של יבניאל. כמו"כ ראשי ישיבת חב"ד ושלוחי הרבי (השליח הראשי הרב קרמר נבצר ממנו להשתתף מפאת חתונת בנו.

את הכינוס ארגנו התלמידי השלוחים בעיר טבריה באופן יוצא מן הכלל, כמו"כ שבת לפנ"ז דיברו בעשרות בתי כנסת בכל רחבי העיר על הרבי וחב"ד. פעילות זו היא אחת מני רבות שפועלים תלמידי הישיבה (שיעור ד' דמגדל העמק) בהפצת היהדות והמעיינות בטבריה והאזור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.