מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשע״ד 03.07.2014

גם רבני ישיבת הסדר בעכו השתתפו בהתוועדות ג' תמוז בעיר

בהשתתפות קהל רב, נערכה התוועדות בבית כנסת חב"ד בעכו. את ההתוועדות הוביל רבה של קהילת חב"ד עכו והמחוז ומנכ"ל המוסדות הרב נתן יצחק אוירכמן, לצד שלוחים נוספים מהאיזור. בנוסף, התוועדו עם הקהל רבני ישיבת ההסדר בעכו שפיארו את תורתו של הרבי. המשתתפים קיבל על עצמם החלטות טובת  ג' תמוז בעכו
גם רבני ישיבת הסדר בעכו השתתפו בהתוועדות ג' תמוז בעיר
התוועדות חסידית רבת משתתפים התקיימה בבית הכנסת ע"ש הבעש"ט הקדוש ומרכז מנחם חב"ד עכו לרגל יום ההילולא הקדוש ג' תמוז. ההתוועדות החלה בלימוד המאמר ואתה תצווה, על ידי רבה של קהילת חב"ד עכו והמחוז ומנכ"ל המוסדות הרה"ח הרב נתן יצחק אוירכמן. בהמשך ריתק הרב אוירכמן את המשתתפים בסיפורי מופת מכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

במהלך ההתוועדות נשאו דברי תורה הרב יוסף מקמל סמנכ"ל מוסדות חב"ד עכו, והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו, וכן הרב משה שמואל אוירכמן רב בית הכנסת המרכזי בקריית ים והשליח הראשי של הרבי לקריות. הרב אוירכמן התוועד עם הקהל וסיפר סיפורים מרתקים מחיי השליחות, וחשף הוראות שקיבל מהרבי לסיוע וטיפול במשפחות מאזור הצפון שהרבי דאג להם באופן אישי והתעניין במצבם.

כן התוועדו עם הציבור הרב משה אסולין, הרב מנחם מנדל אוירכמן והרב שניאור זלמן שהביא להתוועדות את רבני ותלמידי ישיבת ההסדר בעכו ששתו בצמא את דברי החסידות והסיפורים ששמעו בהתוועדות. רבני הישיביה הפליאו במעלותיו של הרבי ותנועת חב"ד.

ההתוועדות נמשכה שעות ארוכות והמשתתפים הרבים קיבלו עליהם החלטות טובות בהוספה בלימוד בעינייני גאולה ומשיח, לימוד החת"ת ובהתקשרות לרבי נשיא דורנו ופעולותיו בכלל ובפרט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.