מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ד 02.07.2014

המונים במוסקבה התכוננו לקראת ג' בתמוז ● גלרית ענק

לקראת ג' תמוז, נערך במוסקבה "יום הרבי" במרכז היהודי קהילתי המפואר "מארינה רושצ'ה" ובבית הכנסת המרכזי "בית מנחם", בהשתתפות קהל רב. האירועים החלו מסימפוזיון חסידי מרתק עם רבה של רוסיה הרב בערל לאזאר, רב ביהכנ"ס 'בלשוי ברוניא' הרב יצחק קוגן, רב בית חב"ד בשכונת 'אטרדני'ה' הרב דוד קארפאוו ובהנחיית השליח ר' משה רוכלין. טפסים מיוחדים לכתיבת פ"נ עם החלטות טובות, חולקו לציבור שמילא אותם בהתרגשות רבה  גלריית ענק 
המונים במוסקבה התכוננו לקראת ג' בתמוז ● גלרית ענק
 
לקראת ג' תמוז, נערך במוסקבה "יום הרבי" במרכז היהודי קהילתי "מארינה רושצ'ה" ובבית הכנסת המרכזי "בית מנחם", בהשתתפות קהל רב.
האירועים החלו מסימפוזיון חסידי מרתק עם רבה של רוסיה הרב בערל לאזאר, רב ביהכנ"ס 'בלשוי ברוניא' הרב יצחק קוגן, רב בית חב"ד בשכונת 'אטרדני'ה' הרב דוד קארפאוו ובהנחיית השליח ר' משה רוכלין, שנערך באולם האמפי תיאטרון במרכז הקהילתי, כאשר במשך למעלה משעתיים הציבור שאל, קיבל תשובות, סיפורים, חוויות והיסטוריה מרתקת מפיהם של שלושת הרבנים.
תערוכה מיוחדת של "שישים שנות הנהגה" נערך בחלק הראשון של היכל בית הכנסת, באמצעות מסכי ווידאו וכרזות עם תמונות היסטוריות מלוות בהסברים וסיפורים.
טפסים מיוחדים לכתיבת "פ"נ" עם החלטות טובות, חולקו לציבור שמילא אותם בהתרגשות רבה. את הטפסים לקח איתו השליח הרב מרדכי וויסברג, שיביאם אותם אישית לאוהל הק' של הרבי.
לקראת שעות הערב נערכה התוועדות חסידית מרכזית וגדולה, בראשות הרב הראשי הרב לאזאר, שנשא את הנאום המרכזי, בהנחיית השליח ר' מיכאל סווטפולסקי שהזמין לנאום גם את ר' דוד אמינוב ואת ר' אלכסנדר בוכמן.
בין לבין זכה הציבור לחזות ב'קטעי ווידיאו' של שיחות הרבי ושירים במחיצת הרבי.
לאחר ברכת מזון נערכה 'שבע ברכות' לחתן וכלה, ממקורבי הקהילה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.