מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ד 02.07.2014

נציג הממשלה באוהל: פרץ של רגשות

נציג ממשלת ישראל לאירועי ג' תמוז בניו יורק סגן השר המתאם בין הכנסת לממשלה, מר אופיר אקוניס העושה בימים אלה את ביקורו בחצר הרבי-בית חיינו, הגיע בעיצומו של היום הקדוש להתפלל על הציון הקדוש. בכניסתו קיבלו את פניו שלוחי הרבי ממדינות שונות בעולם, ולאחר הנחת תפילין, הכנה מתאימה, וכתיבת פדיון נפש כנהוג נכנס אל הציון הק'  לסיפור המלא
נציג הממשלה באוהל: פרץ של רגשות
נציג ממשלת ישראל לאירועי ג' תמוז בניו יורק סגן השר המתאם בין הכנסת לממשלה, מר אופיר אקוניס העושה בימים אלה את ביקורו בחצר הרבי-בית חיינו, הגיע בעיצומו של היום הקדוש להתפלל על הציון הקדוש. בכניסתו קיבלו את פניו שלוחי הרבי ממדינות שונות בעולם, ולאחר הנחת תפילין, הכנה מתאימה, וכתיבת פדיון נפש כנהוג נכנס אל הציון הק'.

מר אקוניס שזו לו הפעם הראשונה שזכה להכנס אל הקודש פנימה, העיד לאחר יציאתו, כי הרגעים בהם זכה לשהות על יד הציון, היו רגעים של התעלות נפש והתרגשות עצומה ונתינת כח להמשך העבודה בכנסת ישראל ובעמידה איתנה מול אויבנו.

סגן השר אקוניס הודה לאגודת חסידי חב"ד באה"ק ולעומד בראשה הרב יוסף יצחק אהרונוב שטרחו לארח אותו ביום עמוס שכזה.

מהאוהל נסע מר אקוניס לנאום בטקס האזכרה שערכה שגרירות ישראל בארה"ב לזכרם של החטופים, שם פתח בדבריו שזכה להגיע כעת מציון הרבי ושיתף את הקהל הגדול מחוויותיו.

בימים הבאים צפויות פגישות נוספות של מר אקוניס עם ראשי עסקני חב"ד בארה"ב לפי הלו"ז שנבנה בין מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג ואנשי משרד ראש הממשלה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.