מערכת COL | יום ג' תמוז ה׳תשע״ד 01.07.2014

הגר"ש עמאר למשפחות: "אנחנו בוכים אבל אנחנו חזקים"

עם היוודע בשורת האיוב על הימצאם של שלושת הנערים החטופים ללא רוח חיים, החליט הראשון לציון הרב שלמה עמאר שליט"א לשנות את סדר יומו, ולהגיע לתמוך במשפחות הנרצחים הי"ד בשעתם הקשה והמייסר  לכתבה המלאה
הגר
הגר"ש עמאר נושא דברים
עם היוודע בשורת האיוב על הימצאם של שלושת הנערים החטופים ללא רוח חיים, החליט הראשון לציון הרב שלמה עמאר שליט"א לשנות את סדר יומו, ולהגיע לתמוך במשפחות הנרצחים הי"ד בשעתם הקשה והמייסרת.

תחילה הגיע הרב לבית משפחת יפרח בעיר אלעד. הוא ישב עם האחים ובני המשפחה של אייל יפרח הי"ד והרעיף עליהם דברי חיזוק ונחמה. לאחר מכן הניח את ידיו על ראשם וברכם שלא ידעו עוד צער. בהמשך ישב ביחידות עם ההורים השבורים ושוחח עמם ארוכות על הדרך בה ניתן לעבור את השעות והימים הקשים. "אנחנו בוכים, אבל אנחנו חזקים" אמר הראשון לציון לבני המשפחה. "מה שמחזק אתנו זו האמונה הפשוטה בבורא עולם".

רבני השכונות באלעד, כמו גם רבים מתושבי הישוב ביקשו את ברכתו של הרב, שיעניק להם כוח במצב הקשה הזה. הרב עודדם וברכם וקרא ללמוד משניות לעילוי נשמת הנרצחים.

משם נסע הרב שליט"א אל היישוב נוף איילון, יישובו של הנער נפתלי פרנקל הי"ד. מיד עם הישמע דבר בואו ליישוב, יצאו כל בני היישוב, כאלף איש גברים נשים וילדים, אל בית הכנסת המרכזי כדי לשמוע את דבריו בשעה הקשה הזו. הוא נשא באזנם במהלך כמחצית השעה דברי אמונה ונחמה, והעלה על נס את החוסן היהודי שהקרינו המשפחות לאורך כל הדרך, כלפי העם היהודי בארץ ובעולם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.