מערכת COL | יום ב' תמוז ה׳תשע״ד 30.06.2014

ראש הממשלה בתגובה ראשונה: "חמאס אחראי, חמאס ישלם"

"ביגון כבד מאוד מצאנו הערב שלוש גופות, וכל הסימנים מצביעים על כך שאלו הגופות של שלושת נערינו החטופים - אייל, גיל-עד ונפתלי", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח הישיבה ● "הם נחטפו ונרצחו בדם קר על-ידי חיות אדם", דברי נתניהו שסיים את הצהרתו במילים: "חמאס אחראי, חמאס ישלם" לכתבה המלאה
ראש הממשלה בתגובה ראשונה:
מקום מציאת הגופות. משמאל, שלושת הנערים הי"ד

הקבינט המדיני בטחוני של ישראל מכונס בשעות האחרונות, בעקבות מציאת גופותיהם של נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח, שנרצחו לאחר שנחטפו.

"ביגון כבד מאוד מצאנו הערב שלוש גופות, וכל הסימנים מצביעים על כך שאלו הגופות של שלושת נערינו החטופים - אייל, גיל-עד ונפתלי", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח הישיבה.

"הם נחטפו ונרצחו בדם קר על-ידי חיות אדם. בשם כל עם ישראל אני מבקש לומר למשפחות היקרות – לאימהות, לאבות, לסבתות ולסבים, לאחיות ולאחים - לבנו שותת דם, העם כולו בוכה איתם. נביא את הבנים לקבר ישראל. נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן, וגם לא נקמת דם של נערים צעירים וטהורים – שהיו בדרך הביתה לפגוש את הוריהם - ולא יראו אותם עוד".

בתקשורת דווח הערב כי צהל והשב"כ צפויים להמליץ להמשיך במבצע "שובו אחים" עד מציאת החוטפים. "אין מחילה לרוצחי ילדים. לבנו עם המשפחות כעת, זה הזמן למעשים ולא לדיבורים", אמר השר וחבר הקבינט נפתלי בנט.

מאז החטיפה החל הצבא במבצע "שובו אחים" במטרה להחזיר את החטופים הביתה. במהלך המבצע שהתמקד באזור חברון נחשפו מנהרות טרור, תאי חמאס כלי נשק רבים.

במקביל ארגוני הטרור החלו להפגיז את ישובי הדרום ברקטות. בתגובה הפגיז צה"ל ברצועה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.