מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ד 29.06.2014

המהדורה המושקעת של "מעיינותיך" – עכשיו לקריאה

ראיון מקיף, מרתק ובלעדי עם ה'חוזר' הרב יואל כהן, פרק מיוחד בעברית מהביוגרפיה החדשה על הרבי מאת הרב עדין אבן-ישראל ופרויקט נדיר והיסטורי – מכתבי גדולי ישראל לרבי ● אלו הכותרות המרכזיות של ביטאון "מעיינותיך" המושקע לרגל יום ההילולא ג' תמוז ● לחוברת, שהופצה בקרב אלפי בני ישיבות, צורף דיסק מיוחד – מראות קודש נדירים של הרבי ● "מעיינותיך" – עכשיו לקריאה והורדה מעיינותיך ל-ג' תמוז
המהדורה המושקעת של
חוברת "מעיינותיך" ל-ג' תמוז לצד הדיסק שצורף אליו

ביטאון "מעיינותיך" הפופולרי בהוצאת 'תורת חב"ד לבני הישיבות', יוצא-לאור במהדורה מיוחדת ומושקעת לקראת יום ההילולא ה-20 של הרבי ג' תמוז. הביטאון המוגדל יופץ בימים הקרובים בקרב עשרות-אלפי תלמידי ישיבות.

במרכז הביטאון העשיר בתוכן, שיחה מקיפה ומעמיקה עם ה"חוזר" של הרבי, הרב יואל כהן שליט"א.

"הנושא העיקרי שביקשנו להתמקד בו הוא – סוגיית ההתקשרות לרבי", נכתב בפתח הראיון, "בנושא זה יש שני חלקים חשובים שדורשים הסברה והארה: בראש ובראשונה, עצם המושג של ההתקשרות לרבי – מה עניינו ולשם מה נועד. ובנוסף, וזו השאלה שמתבקשת במיוחד בהקשר הנוכחי – מהי משמעות ההתקשרות אל הרבי לאחר הסתלקותו".

עוד ב"מעיינותיך": פרק בלעדי ומרתק, בשפה העברית, מתוך הספר החדש על הרבי בעריכת הרב עדין אבן-ישראל – "הרבי שלי" (בהוצאת 'מגיד'), שיצא-לאור באנגלית לאור בקשות תושבי חו"ל. הפרק, שעוסק במשמעות המושג "יחידות", מתובל בסיפורים ובפנינים מרתקים, כדרכו של הרב אבן-ישראל.

פרויקט מיוחד ונדיר ב"מעיינותיך", מביא מכתבים של גדולי ישראל לרבי. מערכת "מעיינותיך" קיבלה את המסמכים מאוצרות ספריית הרבי, באדיבות הרב שלום-דובער לוין מנהל הספרייה והעורך הראשי של המהדורה החדשה של שולחן-ערוך הרב. יודגש כי אותם המכתבים שיש בהם רגישויות מתפרסמים באישור של משפחות גדולי ישראל.

מסמכים אלו מגלים מעט מהקשר המיוחד רב-השנים בין הרבי לבין גדולי הדור.

הביטאון מוגש כעת להורדה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.