מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ד 29.06.2014

בקמפיין 'ידיעות ספרים' נחשף: 2 ספרים חדשים על הרבי

'ידיעות ספרים' השיק קמפיין לקראת ג' תמוז, יום ההילולא של הרבי, במסגרתו מוצגים ארבעה ספרים על הרבי שיצאו-לאור בשנה האחרונה, ובהם 2 ספרים חדשים שהודפסו בימים אלה: 'להחיות את היום' - פרשת שבוע יומית עם הרבי מאת הרב אסי שפיגל ומשה וישנפסקי ו'תשובות לשאלות החיים' - מבחר מקיף מן האיגרות שכתב הרבי למגוון אנשים שביקשו תשובות לשאלות החיים, בעריכת הרב מנחם ברוד ספרים חדשים על הרבי
בקמפיין 'ידיעות ספרים' נחשף: 2 ספרים חדשים על הרבי
2 הספרים החדשים שיצאו-לאור

'ידיעות ספרים' השיק קמפיין לקראת ג' תמוז, יום ההילולא של הרבי, במסגרתו מוצגים ארבעה ספרים על הרבי שיצאו-לאור בשנה האחרונה.

"אחרי 20 שנה - מהו סוד קסמו של הרבי מלובביץ, שנפטר לפני 20 שנה, אך השפעתו רק גוברת והולכת? מה ריתק אלפי אנשים להקשיב לו? איך הוא הצליח להשפיע על רבבות צעירים ולהניע אותם להקדיש את חייהם למען עם ישראל? ספרים חדשים פותחים לפניכם צוהר אל סיפור חייו ותורתו של הרבי", נכתב במודעות שהופצו בעיתונים רבים בסוף השבוע.

ואלה הספרים המוצגים בקמפיין: 'סודו של הרבי' – ביוגרפיה על הרבי מאת ד"ר יחיאל הררי (הספר הגיע לפסגת רבי המכר והודפס במהדורה שניה), 'ארץ ושמים' על תורת הרבי מאת הרב שניאור אשכנזי (הספר הנגיש לראשונה את תורת הרבי לציבור הישראלי).

ושני ספרים חדשים שהודפסו בימים אלה: 'להחיות את היום' - פרשת שבוע יומית עם הרבי מאת הרב אסי שפיגל ומשה וישנפסקי ו'תשובות לשאלות החיים' - מבחר מקיף מן האיגרות שכתב הרבי למגוון רחב של בני אדם, שביקשו תשובות לשאלות החיים, בעריכת הרב מנחם ברוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.