מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ד 27.06.2014

הפצת ענק: חוברת "הרבי" הופצה ב-150,000 עותקים

ביוזמה חסרת תקדים הוציא-לאור ארגון "תורת חב"ד לבני הישיבות" חוברת ייחודית, "הרבי – בעקבות דרכו של הרבי מליובאוויטש באהבת תורה ובאהבת ישראל" ● בשישה-עשר עמודי תוכן גדושים, מובאים פניני-הוד מיוחדים על דמותו של הרבי ● מיוחד ב-COL: החוברת - להורדה והדפסה חוברת הרבי
הפצת ענק: חוברת

ביוזמה חסרת תקדים הוציא-לאור ארגון "תורת חב"ד לבני הישיבות" חוברת ייחודית, "הרבי – בעקבות דרכו של הרבי מליובאוויטש באהבת תורה ובאהבת ישראל".

החוברת המיוחדת, שיצאה-לאור לקראת יום ההילולא העשרים ג' תמוז, הופצה במאה וחמישים אלף עותקים. מלבד הפצה מאסיבית בבתי-הכנסיות ברחבי הארץ, צורפה החוברת לשורת עלוני-שבת מכובדים ועיתונים בולטים, בציבור הדתי-לאומי ובציבור החרדי.

בשישה-עשר עמודי תוכן גדושים, מובאים פניני-הוד מיוחדים על דמותו של הרבי.

החוברת נפתחת בקטע משיחת-קודש של הרבי משמחת בית השואבה תשי"ז, תחת הכותרת "מלחמת הגנה ומלחמת תנופה". מדובר באחת השיחות הראשונות בה מתווה הרבי את דרך ההתמודדות הנדרשת עם אתגרי הדור. לצד שיחה זו, מופיעים כתבי-יד של הרבי הקשורים לנושא זה.

עוד בחוברת "הרבי": שביבים מרתקים של הראשל"צ הרב מרדכי אליהו זצ"ל שמספר על מפגשיו המיוחדים עם הרבי, סיפור מרתק מאת ה'חוזר' של הרבי הרב יואל כהן, מאמר מאלף על הרבי מאת הרב שמחה עלברג יו"ר אגודת הרבנים בארה"ב, פרק בעברית מהספר החדש של הרב עדין אבן-ישראל (שטיינזלץ) על הרבי, לקט נבחר של סיפורים על הרבי על אהבתו ודאגתו לכל יהודי באשר הוא ותמונות (של הרבי) מספרות.

להורדת החוברת - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.