מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ד 27.06.2014

מדור צרכנות שבועי ● מתפנקים ונהנים בקיץ

מרכז התקשורת החב"די – COL, מגיש גם השבוע מדגור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים. במסגרת המדור יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: חופשת קיץ בניר עציון, איך להגיש יינות בקיץ, קניות ופינוקים  מדור צרכנות שבועי
מדור צרכנות שבועי ● מתפנקים ונהנים בקיץ

מנוחה בנוף מיוחד

הרישום לחופשת הקיץ במלון ניר עציון Resort בעיצומו וזה הזמן להירשם לחופשה נעימה ובלתי נשכחת, בלב נופים עוצרי נשימה במרחב הרי הכרמל הירוקים. אורחי המלון נהנים מרמה הגבוהה ביותר של חדר אוכל עשיר ומגוון בניצוחו של שף הבית, ולרשותם עומדים חדרי גן וחדרי מלון מפוארים ומאובזרים היטב, לובי מפואר ומאובזר, שירות אישי לבבי לכל אורח, מזג אוויר נעים ואווירה מיוחדת הכוללת תשומת לב אישית לכל צרכי האורחים.
בשנה האחרונה שודרג המלון כולו במהלך שכלל את שיפוץ הלובי והחלפת הריהוט כולו, חדר אוכל חדש, שופצו חדרי הגן ונקבעו פינות ישיבה ופרגולות במדשאות המקיפים את המלון וצופים אל הנוף המרהיב של מורד הרי הכרמל והים התיכון ועוד.



יינות בקיץ

מומחי יקב יתיק ממליצים על טמפרטורת היין המומלץ להגשה. ההמלצה הכללית היא הגשת יין בטמפרטורת החדר, אך לא רבים יודעים שכשאומרים טמפרטורת החדר מתכוונים לחדר בבית אירופאי, כזה שהטמפרטורה בו נעה בין 18 ל–20 מעלות, ולא לטמפרטורת החדרים באקלים הארצי ישראלית שהטמפרטורה בהם גבוהה יותר, כאשר גם בחדרים ממוזגים היא לא מגיעה ל-20 מעלות בדרך כלל. לכן מומלץ לקרר לא רק את היינות הלבנים, כי אם גם את היינות האדומים, זמן קצר לפני השתייה, אלא אם כן הבקבוקים נשמרו במקרר יין או במרתף צונן.



נח יותר, מפנק יותר

לפעמים הפינוק האמיתי הוא לשבת בבית, להתרווח וליהנות מכורסא נוחה באמת. עמינח מציגה: עולם של נוחות ופינוק בכורסא אחת. לא למפונקים בלבד. עם כורסאות הנוחות של עמינח, הכל נראה אחרת: נוח יותר, נעים יותר, מרגיע ומפנק. עם כורסאות הנוחות של עמינח, תוכלו להירגע אחרי סעודת השבת, ליהנות ממנוחת צהריים קלה או לשבת ולקרוא בנוחות.
כורסאות הנוחות של עמינח תוכננו בהנדסת אנוש קפדנית המעניקה נוחות מושלמת העוטפת את היושב ברכות מדהימה ותומכת בצורה מושלמת בכל הגוף. כורסאות עמינח מיוצרות במבחר דגמים ובמגוון ריפודים מהודרים מבדים משובחים או מעור מעובד רך להפליא. בהטיה קלה של הגב, תוכלו לבחור אחת משפע תנוחות ישיבה או שכיבה, להרים רגליים ולשקוע בנוחות.


קניות בתלפיות

קניון הדר המחודש בשכונת תלפיות בירושלים מציע לקהל לקוחותיו מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים וסיילים של סוף עונה במחירים מפתיעים ומיוחדים ממגוון חנויות הקניון. בין החנויות החדשות שנפתחו בקניון נמנים מותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים מובילים כמו מנגו, קסטרו, רנואר, אמריקן איגל, נעלי אלדו, הודיס, צ'ילדרן פלייס, הוניגמן קידס, פוקס הום, ללין, לורד קיטש, פלייפוט, בוגארט, ניומן, אריסטו שמט, גלריית מעצבים, סקארה, מוצצים, הרמוניה לבית וכמובן ה"פעלטון" – משחקייה לילדים מהגדולות והמתקדמות בארץ.



טעמים חדשים ומפתיעים

עונת הקיץ החמימה מורגשת היטב באטמוספרה הארצישראלית. חברת 'גלידות נסטלה' המובילה את שוק הגלידות בציבור החרדי קידמה את הקיץ בחידוש מרענן והשיקה סדרת גלידות פרמיום מפנקת במיוחד – שלגוני ג'ויה ב6 טעמים, בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.
סדרת הפרמיום - שלגוני ג'ויה כוללת: וניל עם סירופ ריבת חלב ושקדים בקרמל, בציפוי שוקולד חלב ופירורי עוגיות • שוקו עם אגוזי לוז וסירופ שוקולד בציפוי שוקולד חלב ופירורי עוגיות • וניל בציפוי שוקולד חלב • וניל עם תותים ואוכמניות בציפוי שוקולד לבן ופירורי עוגיות • וניל בציפוי שוקולד לבן • וניל עם עוגיות בראוניז בציפוי שוקולד חלב ופירורי עוגיות.



שומרים על השיניים גם בקיץ

הקיץ הגיע והילדים אוכלים גלידות? זה הזמן לשמור על השיניים עם צחצוח יעיל. חברת התרופות 'כצט' התאימה לילדים את המוצר המתבקש: משחת שיניים 'הלו קיטי ג'וניור', המתאימה לגילאי 6 ומעלה. מדובר במשחה לניקוי עדין ששומרת על בריאות השן והינה בכשרות בד"ץ העדה החרדית.



לניקוי וחיטוי מושלם: סנובון ג'ל

חדש מסנו: סנובון ג'ל, ממשפחת המוצרים להשלמת פעולות הניקיון והחיטוי. סנובון ג'ל הינו ג'ל מרוכז המנקה אסלות בתלייה על דופן האסלה, בעל עוצמת בישום כפולה. מנקה, מבשם, מקציף בכל שטיפה. תכונות התכשיר מונעות הצטברות אבנית. סנובון ג'ל מנקה אסלות מכיל חומרי חיטוי להיגיינה מושלמת. ניתן להשיג את סנובון ג'ל לניקוי אסלות בניחוחות לימון ואוקיינוס


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.