מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ד 26.06.2014

חדש על המדף: "הנער שמעד והרבי מהר"ש"

הרב יקותיאל גרין, מחבר ביאור התניא משכיל לאיתן וסדרת הספרים "חסידות לעם", הפתיע את מעריצי ספריו בהוצאת הספר "הנער שמעד והרבי מהר"ש" ●  הסיפור רווי במסרים חינוכיים ויש בו הרבה חומר למחשבה. על הסכנות הרוחניות האורבות לנערים, על התמודדות ההורים ועל כחו של רבי בחיזוק הניצוץ הפנימי שבכל יהודי  לסיפור המלא
חדש על המדף:
הרב יקותיאל גרין, מחבר ביאור התניא משכיל לאיתן וסדרת הספרים "חסידות לעם", הפתיע את מעריצי ספריו בהוצאת הספר "הנער שמעד והרבי מהר"ש".

במרכז הספר, עומד סיפורו של הרבי הריי"צ אודות נער ממשפחה חסידית, שבגיל חמש עשרה מעד והתדרדר רחוק. ובו, תיאור נפלא להתמודדות ההורים, לתהפוכות חייו ולגלגולי ההשגחה העליונה שהביאה אותו להיפגש עם הרבי המהר"ש (האדמו"ר הרביעי של חסידי חב"ד) – שהטיל עליו משימות חשובות הקשורות בהצלת ישראל ורוחתם, ובמקביל, נטע בו ניצוצות של אור שבסופו של דבר החזירוהו למוטב.

הסיפור רווי במסרים חינוכיים ויש בו הרבה חומר למחשבה. על הסכנות הרוחניות האורבות לנערים, על התמודדות ההורים ועל כחו של רבי בחיזוק הניצוץ הפנימי שבכל יהודי.

בהשגחה פרטית יצא לאור ספר זה, ביחד עם הדפסתו של הכרך ה-19 של באור התניא משכיל לאיתן על אגרת הקדש פרקים יז-כ. ועם מימוש ברכתו של הרבי באלול תשמ"ב "הוסיף בהפצת המעינות ואשרי חלקו וימשיך בכיוון זה". מתכונן הרב גרין להביא את הספרים ל"אהל" לקראת ג' תמוז, ולקבל את ברכתו בקדושה להמשך העבודה הפוריה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.