מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״ד 25.06.2014

התערוכה החדשה בספריה: צפו ברב לוין מדריך ● מרתק

כפי שנחשף לראשונה ב-COL, לקראת יום ההילולא העשרים של הרבי – ג' תמוז ה'תשע"ד, נפתחת באולם התערוכות של הספריה – "תערוכת גנזי ספרים", אשר בה מוצגים הספרים העתיקים שבספריה – מתקופת ערש הדפוס, שנדפסו ב-100 השנים הראשונות של הדפוס העברי (רל"ה 1475 – של"ד 1574), כתבי-יד, כרוזים ומודעות עתיקים ונדירים  ● מיוחד: צפו ברב לוין מקיים סיור מקיף בתערוכה תערוכת גנזי ספרים 
התערוכה החדשה בספריה: צפו ברב לוין מדריך ● מרתק

ספריית אגודת חסידי חב"ד - אהל יוסף יצחק - ליובאוויטש, ממוקמת במרכז העולמי של תנועת חב"ד – 770 איסטערן פארקוויי, ברוקלין נ.י. והיא אחת מהספריות החשובות ונדירות, שבה שמורים יותר מרבע מיליון ספרים וכתבי יד, חלקם עתיקים ונדירים.

בספריה ישנו גם אולם תערוכות, אשר בו מוצגים מפעם לפעם, פריטים מובחרים מתוך ארכיון הספריה, גנזך החפצים, תמונות, ספרים וכתבי-יד; כאשר כל שנה או שנתיים נבחר נושא מיוחד, שאליו מוקדשת התערוכה של השנה הזאת.

כפי שנחשף לראשונה ב-COL, לקראת יום ההילולא העשרים של הרבי – ג' תמוז ה'תשע"ד, נפתחת באולם התערוכות של הספריה – "תערוכת גנזי ספרים", אשר בה מוצגים הספרים העתיקים שבספריה – מתקופת ערש הדפוס, שנדפסו ב-100 השנים הראשונות של הדפוס העברי (רל"ה 1475 – של"ד 1574), כתבי-יד, כרוזים ומודעות עתיקים ונדירים.

בתערוכה מוצג גם מחשב עם קטלוג הספרים שבספריה, אשר בו יכולים המבקרים לראות את תיאור הספרים המוצגים, ואת תיאור שאר הספרים שבספריה. בקטלוג הזה אפשר לראות גם תצלומי עשרות אלפי ספרים, מהספרים הנדירים שבספריה.

מיוחד: צפו ברב לוין מקיים סיור מודרך על התערוכה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.