מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשע״ד 22.06.2014

מה היו הישגי בתי הספר של חב"ד במיצ"ב 2012?

לאחרונה פרסם משרד החינוך את תוצאות בחינות המיצ"ב שנערכו ב-2012. בין הערים שהשיגו ציוני מיצ"ב גבוהים נמצאות רמת השרון, קריית אונו, שוהם, גבעתיים והרצליה, בתחתית ניתן למצוא את ערי הפריפריה כמו קריית מלאכי, צפת, עכו, שדרות, בית שאן, נתיבות, רמלה ודימונה. מה הציונים בבתי ספר חב"ד? בדקנו!  הישגי חב"ד במיצ"ב
מה היו הישגי בתי הספר של חב
תמונת ארכיון
לאחרונה פרסם משרד החינוך את תוצאות בחינות המיצ"ב שנערכו ב-2012 - וכחלק ממהפכת המידע, לראשונה חשופים בפני ההורים הנתונים המלאים על כלל בתי הספר בישראל. במפה המיוחדת שערך אתר –Ynet נתוני משרד החינוך הופכים לנגישים וקריאים עבור המתעננינים ולצרכי השוואה. בדקנו את הנתונים בחלק מקהילות חב"ד בישראל


הדירוג מבוסס על מבחני המיצ"ב שערך משרד החינוך, ומבטא את ממוצע הנקודות שהשיגו בתי הספר בקטגוריות השונות של מבחני המיצ"ב. כך למשל בית ספר שקיבל את הציון 100, משמעות הדבר שעבר בהצלחה מקסימלית את כל המבחנים.

כך לפי הנתונים, במוסדות החינוך בכפר חב"ד (לא כולל תות"ל המרכזית), מתחנכים 1933 תלמידים, ב-6 מוסדות חינוך שונים. הדירוג המשוקלל של כפר חב"ד הינו 42, כאשר בית הספר המוביל בדירוג בכפר חב"ד, הינו בית הספר (יסודי) בית רבקה לבנות עם ציון של 61 נקודות. אצל הבנים הנתונים פחות מעודדים: תלמוד תורה לבנים קיבל ציון של 15 נקודות. בין הנתונים ניתן לראות כי 81% מהתלמידים במוסדות היסודיים בכפר חב"ד (תלמוד תורה ובית רבקה), ציינו כי טוב להם בבית הספר.



בערים אחרות, ניתן לראות שבתי הספר של חב"ד נמצאים בראש הטבלה. כך למשל בלוד שדורגה עם 44 נקודות, ביה"ס לבנות בשיכון חב"ד דורג עם 71 נקודות. כך גם בקרית מלאכי שדורגה עם 27 נקודות, בית הספר לבנות בנחלת הר חב"ד, דורג עם 53 נקודות, אך מנגד תלמוד תורה חב"ד בשכונה, נמצא בעשירון התחתון.




לכניסה למפת ההישגים בחינוך של Ynet, לחץ כאן



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.