מערכת COL | יום כ"ב סיון ה׳תשע״ד 20.06.2014

'איחוד הצלה' חנך מוקד לרפואה דחופה בכפר-חב"ד. תיעוד

לאחר ניסיונות להקים את מרפאת שבת לתושבים, אתמול (חמישי) נחנך במעמד רב רושם, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, 'מוקד לרפואה דחופה' שיופעל בשבתות ובמועדי ישראל בביתו של רופא הכפר ר' משה שכטמן ● על משאבי המרפאה לקח את חסותו הארגון ההצלה העולמי 'איחוד הצלה' בשיתוף עם מתנדבי כפר חב"ד  מוקד לרפואה דחופה  
 'איחוד הצלה' חנך מוקד לרפואה דחופה בכפר-חב
לאחר ניסיונות להקים את מרפאת שבת לתושבים, אתמול (חמישי) נחנך במעמד רב רושם, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, 'מוקד לרפואה דחופה' שיופעל בשבתות ובמועדי ישראל בביתו של רופא הכפר ר' משה שכטמן. על משאבי המרפאה לקח את חסותו הארגון ההצלה העולמי 'איחוד הצלה' בשיתוף עם מתנדבי כפר חב"ד.

האירוע נפתח בהרצאה מאלפת של ד"ר שכטמן ובסיור רפואי על הציוד הרכב שנרכש לטובת המרפאה המיוחדת והיכולת בכפר חב"ד, "יש פה מכשרים ברמה של חדר מיון שיכולים לתת מענה בכל עת, ולכל תושב שזקוק לטיפול מיידי" הסביר שכטמן.

בהמשך, סיפר יו"ר סניף איחוד הצלה בכפר חב"ד סיפר למשתתפים על המיזם כולו, והסביר על מעלת המרפאה המיוחדת, "המוקד יופעל בהתנדבות מלאה, ללא עלות ומסביב לשעון בשבתות וחגים עם הציוד המתקדם ביותר, האווירה תיהיה ביתית, חסידית וע"פ ההלכה", עוד סיפר פרידמן, שכבר הערב מתפרסם ליד כל בית בכפר על כל המקרים השכיחים המטופלים במוקד.

בהרצאה נכחו המד"א הרב מרדכי שמואל אשכנזי ויו"ר ועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ, שביכרו את ד"ר שכטמן ואת מתנדבי ה'איחוד' על הפעילות העניפה בכפר חב"ד ובישובים כולם. "הזכות שלכם זה הזכות לכל תושבי כפר חב"ד, שלא נזדקק לשירות המיוחד הזה, אך במידה וזקוקים לכם שלא יצא שום מכשול תחת ידיכם", סיים הרב אשכנזי.

בדיקת דם עכשווית נערכה במקום ליו"ר הארגון זאב קשש על ידי ד"ר שכטמן, "אני גאה להיות שותף וחלק מהזכות לפתוח את המרפאה שלכם בכפר חב"ד", עוד הסביר קשש למתנדבים על היכולת הרפואית של כפר חב"ד כיום, "כפר חב"ד זכה להיות כחלק מהמרפאות המתקדמות של 'איחוד הצלה' שיכולים לתת מענה מידי שכזה בשבתות ובחגים"

לאחר מכן נערך טקס הסרת הלוט על ידי סמנכ"ל ארגון ופרויקטים ומנהל אגף המתנדבים ב'איחוד הצלה' שרגא הופמן ולצידו ר' חיים מאיר פרידמן ומתנדבי איחוד הצלה בכפר חב"ד ובישובי העמק.

לסיום הודה יו"ר ארגון 'איחוד הצלה' לר' חיים מאיר פרידמן לד"ר שכטמן וליועץ הרבני הרפואי של המרפאה הרב חיים פרוס שמלווה את המרפאה בשנים האחרונות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.