מערכת COL | יום כ"ב סיון ה׳תשע״ד 20.06.2014

מצטייני 'יוסי רייטשיק שול' לטיסה בשמי הארץ

בסיומו של מבצע 'הכנה למתן תורה' לילדי בית הכנסת "יוסי רייטשיק שול" שבכפר חב"ד, הנערך זו השנה השלישית ברציפות, נערכה הגרלת פרסי יקרי ערך על ספרים ומשחקים חינוכיים כשהפרס הראשון הוא טיסה בשמי הארץ לשלושה ילדים מצטיינים, בו זכו הילדים: יוסף חיים מור יוסף ויוסף יצחק טנג'י ● השבוע יצאו הילדים יחד אל שדה התעופה בהרצליה לטיסת-חוויה בשמי הארץ לסיפור המלא
מצטייני 'יוסי רייטשיק שול'  לטיסה בשמי הארץ
מבצע 'הכנה למתן תורה' לילדי בית הכנסת "יוסי רייטשיק שול" שבכפר חב"ד, הנערך זו השנה השלישית ברציפות, היה השנה מוצלח מאי פעם. במשך תקופת המבצע הוטלו על הילדים משימות מאתגרות, שמטרתן הוספה באהבת ישראל, לימוד זכות על הזולת והבטה בעין טובה על החבר. שיאו של המבצע היה לימוד ליל שבועות בצוותא מתוך חיות ושמחה עד לשעות הקטנות של הלילה.

בסיומו של המבצע נערכה הגרלת פרסי יקרי ערך על ספרים ומשחקים חינוכיים כשהפרס הראשון הוא טיסה בשמי הארץ לשלושה ילדים מצטיינים, בו זכו הילדים: יוסף חיים מור יוסף ויוסף יצחק טנג'י. הכרטיסים נתרמו הת' מנחם מענדל והבנות שרה ושירה חיה ג'רופי.

השבוע יצאו הילדים יחד עם המדריך הת' שמוליק זייגן אל שדה התעופה בהרצליה לטיסת-חוויה בשמי הארץ. מצויידים במצב רוח מרומם, עלו הילדים למטוס פרטי שלקח אותם לטיסה מרגשת בשמי מרכז הארץ, במהלכה שמעו הסברים מפי הטייס על נהלי הטיסה, תקשורת מול מגדל הפיקוח ועוד, לצד הנאה מנפלאות הבריאה כפי שמשתקפים מלמעלה.

היה זה עוד מבצע מאתגר לילדים, כמו רבים שקדמו לו וכמו המבצע הבא אחריו, מבצע 'הכנה לג' תמוז' הנערך במסגרת לימוד 'אבות ובנים'. מידי שבת קודש, כשעה לפני תפילת המנחה, מתכנסים עשרות מילדי בית הכנסת ללימוד משותף עם אבותיהם, ובסיום המבצע, בשבוע הבא בעז"ה, יוגרל בין המתמידים כרטיס טיסה לחצרות קודשנו, לקראת היום הגדול והקדוש ג' תמוז.

פעילות נפלאה זו מאורגנת במסירות על ידי ר' שי רפאל והתמימים מענדי טנג'י ושמוליק זייגן, ואודות לתמיכתם ביד רחבה של גבאי בית הכנסת והגב' דינה רייטשיק שלא חוסכים בהשקעה באווירה החסידית ובהתקשרות לרבי במשך השנה כולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.