מערכת COL | יום כ"א סיון ה׳תשע״ד 19.06.2014

כשהרבי הכריז על המבצע שיביא את הניצחון

בתקופה שלפני מלחמת ששת הימים הרבה הרבי להתעסק במבצע תפילין ועל ידי זה יהיה נצחון במלחמה. מיד אחרי המלחמה הכריז הרבי על המשך מבצע תפילין הן באגרות שכתב, והן בהוראות מיוחדות על ידי המזכירות ● באדיבות מערכת הספר יום יום עם הרבי, אנו מגישים מידי יום קטע מהספר, המתאר רגע עם הרבי שהתרחש בתאריך היומי  יום יום עם הרבי - כ"א סיון
כשהרבי הכריז על המבצע שיביא את הניצחון
כ"א בסיון

תשכ"ז – יום רביעי
תשכ"ז: מבוא לאגרות קודש


בתקופה שלפני מלחמת ששת הימים הרבה הרבי להתעסק במבצע תפילין ועל ידי זה יהיה נצחון במלחמה. מיד אחרי המלחמה הכריז הרבי על המשך מבצע תפילין הן באגרות שכתב, והן בהוראות מיוחדות על ידי המזכירות.

ביום כ"א בסיון שלח הרבי מברק מיוחד על ידי המזכירות אל צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, ובו נכתב: "הצעת אד"ש שאם רק אפשר לסדר אצל הכותל סוכה תמידית להנחת תפילין, וכמובן ברשות המשרדים המתאימים. וכדאי להדפיס בפורמט קטן ברכות תפילין וקריאת שמע, ולחלקם חינם, וגם למכור שם תפילין בדוקות ובמחיר מנימלי".

במכתב המזכיר הרחמ"א חדקוב הוסיף על המברק, שיש להוציא גם עלון המבאר חשיבות הנחת תפילין, וכן צריך שיהיו בדוכן: סידורים, ספרי תהילים קטנים, ספרי תניא וכיפות.

"מבצע התפילין" שאצל הכותל המערבי היו לו הדים רחבים ביותר, כל היום, מהבוקר עד הערב, עמד שם תור של מניחי תפילין. בעתונות של חדשי הקיץ היו נדפסים מזמן לזמן, הערכות של מספר האנשים שכבר הספיקו להניח תפילין אצל הכותל: 400 אלף, 600 אלף וכו'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.