מערכת COL | יום כ"א סיון ה׳תשע״ד 19.06.2014

הכירו: מרכז הסחר החרדי (פ)

פחות מחודש מאז הוקם, כחצי מיליון גולשים כבר ביקרו באתר הלוחות החדש לציבור החרדי "תרי זוזי" ● מעבר ללוחות בשלל הקטגוריות, מציע האתר הקמת אתרים למוסדות וארגונים ללא עלות ● צבי כהן ושימי סגל מבעלי האתר החדש מכוונים גבוה לסיפור המלא
הכירו: מרכז הסחר החרדי (פ)

פחות מחודש מאז הוקם, אתר הלוחות החדש לציבור החרדי "תרי זוזי" שובר שיאים של כניסות מידי יום. עד כה השתמשו באתר החדש כחצי מיליון גולשים.

"תרי זוזי" מאפשר למצוא דירות בריכוזים החרדים בחיפוש פשוט וקל ומציע עשרות אלפי מודעות לוח בכל תחום אפשרי: לוח דירות, לוח מכוניות, לוח יד שנייה, לוח דורשי עבודה, לוח אבדות ומציאות, גמ"חים ועוד. קטגוריה חשובה ב"תרי זוזי" היא האינדקס החרדי לעסקים למוסדות וארגונים. כל עסק או ארגון יכול לפתוח אתר מיוחד, ללא עלות ולחסוך את הצורך בהקמת אתר עצמאי על כל העלויות הכרוכות בכך. כמו כן, ב"תרי זוזי" מחכים לגולשים שלל קופונים עם הטבות משתלמות למגוון רחב של אטרקציות ובתי עסק.

"תרי זוזי" הוא אתר מסונן אשר כל מודעה המתפרסמת בו נתונה לביקורת קפדנית. האתר מאושר לאינטרנט הכשר (רימון, אתרוג, נתיב וכדו') וכן לסלולאריים חכמים כשרים, ע"י כל הגורמים האמונים על כך.

"המודל שלנו הוא אתר יד שתיים", אומר צבי כהן, בעלי מאפיית הצבי ומבעלי "תרי זוזי", "מה שהביא להקמת האתר החדש היא התובנה שגם לציבור החרדי מגיע אתר כמו יד שתיים, אך עם תכנים ראויים וכשרים, מפוקחים ומבוקרים". על בניית האתר, שהוקם בהשקעה של מיליוני שקלים, עמלו היזמים במשך כשנתיים. איש התקשורת שימי סגל, בעלי "תרי זוזי" ומי שיזם את הרעיון יחד עם שותפו יוני לוריא, רואה באתר הרבה יותר מלוח מודעות יד שנייה ודרושים. "אנחנו מכוונים הרבה יותר גבוה. למעשה הקמנו כאן את מרכז הסחר החרדי בעידן החדש", אומר סגל.

לרגל ההשקה מציע האתר לכל גולש להירשם ולהיכנס מיידית להגרלה על 10,000 ₪ במזומן. את השקת האתר מלווה קמפיין פרסומי בולט במיוחד המקיף את כל האתרים החרדיים.

כנסו עכשיו להגרלה – www.zuze.co.il

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.