מערכת COL | יום כ"א סיון ה׳תשע״ד 19.06.2014

רוצים לזכות במקפיא הביתה? - מבצע שיקפיא לכם את הקיץ

הקיץ כבר כאן וב"עוף אנ"ש" רוצים לרענן לכם את הקיץ! בימים אלו הכריזו ב"עוף אנ"ש" על מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד, במסגרתו בנוסף למבצעי המחיר המתקיימים על מגוון רחב של מוצרים, מדי שבוע תתקיים הגרלה על מקפיא ביתי, בין הרוכשים בסכום של 400 ₪ ומעלה. כן, שמעתם נכון !
רוצים לזכות במקפיא הביתה? - מבצע שיקפיא לכם את הקיץ

הקיץ כבר כאן וב"עוף אנ"ש" רוצים לרענן לכם את הקיץ! בימים אלו הכריזו ב"עוף אנ"ש" על מבצע מיוחד לחודש הקרוב בלבד, במסגרתו בנוסף למבצעי המחיר המתקיימים על מגוון רחב של מוצרים, מדי שבוע תתקיים הגרלה על מקפיא ביתי, בין הרוכשים בסכום של 400 ₪ ומעלה. כן, שמעתם נכון ! כל מה שצריך לעשות על מנת להיכנס להגרלה הוא לקנות בסכום של 400 ₪ ומעלה,  ונכנסים להגרלה שבועית על מקפיא ! המבצע ייערך במהלך 5 שבועות הקרובים ובו יוגרלו סה"כ 5 מקפיאים. כל שבוע יש לנו זוכה ! אולי זה אתם ?!

ב"עוף אנ"ש" תוכלו ליהנות מדי שבוע ממשלוח עד הבית של מגוון רחב של מוצרים קפואים, בכשרות מהודרת של הרב בועז יורקוביץ שליט"א ובכשרויות נוספות והכל במחירים משתלמים. אז במקום לסחוב מהסופר, או לרוץ בין מספר חנויות, הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים, שנהנים מבשרים ועופות בשחיטת חב"ד לובאביץ, דגים, ירקות ומאפים, ומגוון מוצרים נוספים.

מוקד ההזמנות ושירות הלקוחות עומד לשירותכם בטלפון 03-688-70-70 בו תוכלו להתעדכן במבצעים, וכמובן לבצע הזמנה להיכנס למבצע הקיץ. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.