מערכת COL | יום י"ח סיון ה׳תשע״ד 16.06.2014

אלפים בהלווית השליח הרב נחמן סודאק ע"ה ● תמונות

אלפים ליוו היום (שני) למנוחות את הרב נחמן סודאק ע"ה, השליח הראשי של הרבי באנגליה וחבר המוסדות המרכזיים של תנועת חב"ד - ה'מרכז לענייני חינוך' ו'אגודת חסידי חב"ד' העולמית. הרב סודאק היה נערץ ואהוב על רבבות יהודי אנגליה, ורבים ראו בו את רבם. הוא קיבל את תואר האבירות ממלכת אנגליה, וקידש שם שמים כשהכפיף את הטקס לכללי ההלכה. תמונות אלפים בהלוויית הרב נחמן סודאק
אלפים בהלווית השליח הרב נחמן סודאק ע
(התמונות באדיבות ידיד המערכת ר' ראובן גרברצ'יק)

אלפים ליוו היום (שני) למנוחות את הרב נחמן סודאק, השליח הראשי של הרבי באנגליה הרב נחמן סודאק, ה'שליח' הראשי של הרבי באנגליה, וחבר המוסדות המרכזיים של תנועת חב"ד - ה'מרכז לענייני חינוך' ו'אגודת חסידי חב"ד'.

הרב נחמן סודק ז"ל היה בן 78 בפטירתו. בחורף האחרון לקה בהתקף לב קשה, בזמן שהשתתף ב'כינוס השלוחים' בניו-יורק, ולאחר מאבק ממושך החלים ושב לאיתנו. אמש (ראשון) חלה הידרדרות במצבו ובערב השיב את נשמתו לבוראה.

הרב סודק היה נערץ על יהודי אנגליה, ורבים ראו בו את רבם. הוא קיבל את תואר האבירות ממלכת אנגליה, וקידש שם שמים כשהכפיף את הטקס לכללי ההלכה. בשנת תשס"ח (2008) נבחר על-ידי העיתון היהודי 'ג'ואיש טלגרף' במקום השני ברשימת היהודים המשפיעים ביותר במדינה.

את כל חייו הקדיש הרב סודק לשליחות שהטיל עליו הרבי מליובאוויטש, והתמסר לפעול לקירוב לבבות של יהודי אנגליה למסורת ולמורשת עם ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.