מערכת COL | יום י"ח סיון ה׳תשע״ד 16.06.2014

רבני פיקוח נפש: "החטיפה - בגלל שחרור המרצחים"

ראשי קונגרס הרבנים פיקוח נפש, מצטרפים לתפילות לשחרור החטופים, וקוראים לכלל ישראל לומר את פרקי התהילים כ' וע"ט עד לשחרורם המהיר בשלום רבני פיקוח נפש
רבני פיקוח נפש:
הנערים החטופים
ראשי קונגרס הרבנים פיקוח נפש, מצטרפים לתפילות לשחרור הנערים החטופים שליט"א, וקוראים לכלל ישראל לומר את פרקי התהילים כ' וע"ט עד לשחרורם המהיר בשלום.

הרבנים אומרים, כי על אף השעה הקשה, מוכרחים דוקא עכשיו לומר את האמת, כדי שתיזכר לדורות: הגורם המרכזי והרוח הגבית העיקרית, שדחפה את המחבלים שונאי ישראל להשקיע כל כך בפיגוע חטיפה שכזה, הוא שחרור המרצחים בעסקאות האחרונות, בהן קיבלו המחבלים את מלוא מבוקשן והבינו ש'העסק משתלם'.

יש לצעוק דוקא עכשיו על העבר, כדי שברגעים אלו יהיה ברור לכולם הגישה הנכונה לעתיד, ויימנע עוד שפיכות דמים ומקרים נוראים כמו אלו מולם אנו מתמודדים עתה: אל תתנו ידכם בשום אופן ובשום מצב שהוא לשחרור מרצחים. לעולם אל תתנו פרס לטרור.

הרבנים נושאים תפילה ל"חונן לאדם דעת", שיחון את ממשלת ישראל בדעה הנכונה לנהוג בתקיפות ובכוח מול שכנינו העומדים עלינו לכלותנו. רק בהנהגה תקיפה למען שלום עם ישראל, נזכה ל"ונתתי שלום בארץ ושכבתם ואין מחריד ... ואולך אתכם קוממיות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.