מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ד 15.06.2014

מרכז 'אבירים' בקפריסין: ההרשמה למחזור החדש בעיצומה

שנת הלימודים במרכז אבירים השוכן בלב ליבו של האי הקסום קפריסין נפתחה בהצלחה, ולאור ההצלחה הגדולה והתלמידים הרבים המתדפקים על הדלתות, המוסד פותח את ההרשמה לגיבוש מועד ד' לסיפור המלא
מרכז 'אבירים' בקפריסין: ההרשמה למחזור החדש בעיצומה

שנת הלימודים במרכז אבירים השוכן בלב ליבו של האי הקסום קפריסין נפתחה בהצלחה, ולאור ההצלחה הגדולה והתלמידים הרבים המתדפקים על הדלתות, המוסד פותח את ההרשמה לגיבוש מועד ד'.

זהו סיפורו של המוסד אבירים, מרכז קטן – הצלחה גדולה. במתחם יפהפה, בלב ליבו של האי הקסום קפריסין, שוכן לו מרכז  נוער חינוכי לנערים מתבגרים בגילאי 15-17, והוא מתעתד לתת מענה מקצועי חברתי ולימודי בשלב בו הם מחפשים את דרכם בחיים. "אבירים" משלב לימודי קודש לצד לימודי חול ברמה גבוהה, והשוהים במקום נהנים גם מחדר כושר משוכלל, בריכה, חוות סוסים לרכיבה, זאת בנוסף לטיולים במסלולים ייחודיים ואטרקציות מעת לעת, וכן התנסות במיומנויות שונות וטיפוח המקום ותפעולו בתחומי חקלאות שונים.

הלימוד במרכז מאופיין באווירה חברתית וקבוצתית ובפעילויות מאתגרות ומרתקות, עליהם מנצח צוות חינוכי מקצועי הפועל מתוך ערכים של כנות וגובה עיניים, בתיאום מושלם עם צוות גשמי מסור הדואג לרווחתו וטובתו של התלמיד בארוחות טובות ומזינות מיטות נוחות ובית חם ואוהב, התיאום המושלם משרה אווירת רוגע ושלווה ההכרחית ביותר להצלחת הפרויקט, כשהכול מתבצע על הצד הטוב ביותר תחת ניהולו של ר' מרדכי חיון, ובעידודו ובהכוונתו של השליח והרב הראשי של קפריסין הרה"ח אריה זאב שי' רסקין, מקים המוסד.

כאן חברו להם יחדיו כל הגורמים הדרושים להצלחה: כשהדרך נסללת יד ביד עם הנער, בהתאם לתחומים בהם כישוריו באים לידי ביטוי והאופן שבו הוא מעוניין להשיג אותם, זהו המקום האידיאלי לבנות בו עתיד.

כאמור, לאור ההצלחה הגדולה של המחזורים הקודמים והפניות הרבות מצד תלמידים המבקשים להצטרף למוסד, החליטה ההנהלה לפתוח את הרישום למחזור החדש, וכעת נותרו עוד מספר מקומות בודדים.

המעוניינים להצטרף לסיפור ההצלחה, הפנימו את המשמעות ומוכנים להתחייב לסדר יום מלא וגדוש בתכנים תוך נטילת אחריות אישית – מקומם עמנו.

לצורך ראיון ומילוי טופס רישום ראשוני ניתן ליצור קשר עם הרב מרדכי חיון: 055-6617-709 או במספר הנייד בקפריסין: 00.357.9991.9615. כמו כן ניתן ליצור קשר באמצעות המייל: [email protected]. בחורים בני 20 ומעלה המעוניינים להגיש מועמדות לשליחות במוסד, ניתן לשלוח קורות חיים לדוא"ל הנ"ל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.