מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ד 15.06.2014

הרבנות הראשית הודיעה על החזרת הכשרות לאסף הרופא

הרבנות הראשית לישראל הודיעה כי הוחזרה הכשרות לבית הרפואה אסף הרופא. בימים האחרונים נכנס למקום הרב אברהם יעקבזון, רב היישוב באר יעקב ויחד עם עובדי מחלקת הכשרות באר יעקב ביצעו את התיקונים הנדרשים במטבחים שבבית החולים: החלפת נפות, שעוני שבת, נעילת ארונות ובהם מצרכים הדורשים השגחה מיוחדת הכל לפי נהלי הכשרות של הרבנות הראשית לישראל  לסיפור המלא
הרבנות הראשית הודיעה על החזרת הכשרות לאסף הרופא
המרכז הרפואי אסף הרופא. צילום: יח"צ
הרבנות הראשית לישראל הודיעה כי הוחזרה הכשרות לבית הרפואה אסף הרופא. בימים האחרונים נכנס למקום הרב אברהם יעקבזון, רב היישוב באר יעקב ויחד עם עובדי מחלקת הכשרות באר יעקב ביצעו את התיקונים הנדרשים במטבחים שבבית החולים: החלפת נפות, שעוני שבת, נעילת ארונות ובהם מצרכים הדורשים השגחה מיוחדת הכל לפי נהלי הכשרות של הרבנות הראשית לישראל.

עוד נמסר כי הושג סיכום בין בית החולים לבין הרבנות באר יעקב, בליוויו של ראש תחום כשרות בתי חולים ברבנות הראשית, יעקב אבורמד. בסיכום נקבע כי היקף ההשגחה במטבחי בית החולים יוגדל. עוד נקבע כי גם לאחר מינוי רב לבית החולים תיתן הרבנות באר יעקב כשרות במקום, וכי למזנונים במקום שאינם של בית החולים ימונה משגיח נפרד.

הרב יעקב סבג, ראש אגף הכשרות הארצי, אומר כי "הפרשה של באר יעקב ממחישה את החשיבות של מתן כשרות בבתי חולים על ידי רבנויות מקומיות. זה לא רק החוק ולא רק דרישה של מבקר המדינה.

"הממצאים שנתגלו במקום עם כניסתה של רבנות באר יעקב מדגישים את החשיבות שבפיקוח רבנות עצמאית על בתי החולים. בעזרת ה', מחוזקים מהפרשה הזו, נפעל מעתה בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות ונסדיר כשרות חוקית בית חולים אחר בית חולים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.