מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשס״ה 25.11.2004

חנוכיה חדשה מצעירי חב"ד

אגף הארגון של צעירי חב"ד ייצר, לקראת חג החנוכה הקרב ובא, חנוכיות חדשות שיוצבו במרכזי הערים ברחבי הארץ ל"פירומא ניסא". מודבר בשדרוג של החנוכייה הגדולה הנפוצה המוצבת מזה שנים בכל כיכר ומרכז עיר על-ידי בתי חב"ד. השנה נתנו את הדעת לעיצוב ולבטיחות והתוצאה - חנוכיה חדשה מאירת עיניים. במרכז צעירי חב"ד נכנסו להילוך גבוה ההכנות ל"מבצע חנוכה", צוותים טכניים עמלים בימים אלה להכין גם חנוכיות לכלי רכב וכן חנוכיות בגודל 1 מטר להצבה בחנויות ומבני ציבור. לקראת חג החנוכה, מרכז צעירי אגודת חב"ד בישראל ייצר חנוכיה חדשה להצבה במרכזי הערים. החנוכיה החדשה מעוצבת בעיצוב חדשני וכוללת שלט מאיר עיניים כחלק מן העיצוב הכולל של החנוכיה. החנוכייה ניתנת להפעלה בשתי תצורות: הדלקה באמצעות עששיות והדלקה חשמלית (בתמונה). בתצורה החשמלית נכלל גם זרקור קטן המאיר את החנוכיה והשלט. ניתן להצמיד זרקור גם בחנוכיית העששיות.
חנוכיה חדשה מצעירי חב
מנהלי בתי חב"ד שראו את החנוכייה החדשה התלהבו מאד מצורתה החדשה והאפשרויות החדשות לפירוסמי-ניסא הגלומה בה. גם חנוכיות השולחן המופצות בעשרות אלפי עותקים זכו לריענון. מרכז צעירי חב"ד ייצר השנה ערכה משולבת של חנוכיה חדשה (יציבה וחזקה מתמיד הכוללת את הלוגו של צעירי חב"ד) עם נרות, ארוזות בתוך קופסה צבעונית יפה, עליה הודפסו ברכות הדלקת הנרות וקיצור הלכות הדלקת הנרות.

האריזה החדשה מתאימה גם לחלוקה כשי. במרכז צעירי חב"ד נכנסו להילוך גבוה ההכנות ל"מבצע חנוכה", צוותים טכניים עמלים בימים אלה להכין גם חנוכיות לכלי רכב וכן חנוכיות בגודל 1 מטר להצבה בחנויות ומבני ציבור. הרב אהרן פרוס מנהל את התיאומים עם יחידות צה"ל לביקור צוותי צעירי חב"ד בבסיסים בחג, על מנת להביא אל החיילים את אור החנוכה. החיילים יקבלו סופגניות, "לחיים" ומנה גדושה של שמחה חסידית. ביום ראשון יתחילו הקרוב יתחילו בתי חב"ד בפעילות חנוכה בבתי הספר וגני הילדים ברחבי הארץ. הילדים יקבלו שיעור על החג וכן עלון חנוכה צבעוני ומרהיב שיצא לאור במיוחד לילדים (מנוקד). עלונים לחג יצאו לאור גם למבוגרים וכן בשפה הרוסית.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
פשוט 10
י"ג כסלו ה׳תשס״ה
חנוכיה יפה!
תשעה קנים ושלט אחד יפה,פשוט זה 10.
והזרקור ,בכלל מראה שזה 10!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.