מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״ד 13.06.2014

רגע לפני: צפו בתיעוד מההכנות ל"סעודת שבת הגדולה בעולם"

הערב, ליל שבת, יתכנסו למעלה מאלפיים סטודנטים מתל-אביב בהאנגר 11 לסעודת שבת ענקית המאורגנת על-ידי ארגון 'חב"ד בקמפוס תל-אביב' וארגון 'וייט סיטי שבת' ● נציג 'גינס' שהגיע במיוחד מחו"ל, נמצא כבר במקום, בכדי לקבוע את השיא של "סעודת שבת הגדולה בעולם" ● צפו בתיעוד מההכנות לסעודה בהפקת חברת 'פליישמן הפקות' סעודת שבת הגדולה בעולםהשליח הרב שייע גרליצקי מחב"ד תל-אביב מספר: כך נולד המיזם
רגע לפני: צפו בתיעוד מההכנות ל
(צילומים: י. בלינקו)
הערב, ליל שבת, יתכנסו למעלה מאלפיים סטודנטים מתל-אביב בהאנגר 11 לסעודת שבת ענקית המאורגנת על-ידי ארגון 'חב"ד בקמפוס' ו ארגון 'וייט סיטי שבת'. נציג 'גינס' שהגיע במיוחד מחו"ל, נמצא כבר במקום, בכדי לקבוע את השיא של "סעודת שבת הגדולה בעולם" המתנהלת, כמובן, על-פי כל כללי ההלכה.

בחודשים האחרונים עמלו המארגנים, ובראשם הרב ישעיהו גרליצקי שליח חב"ד באוניברסיטת תל-אביב והשליח הרב עדי אלפנט להפיק את האירוע הענק, תוך הקפדה על כך שתישמר בו השבת כהלכתה על כל דקדוקיה.

הרישום התבצע דרך אתר אינטרנט מיוחד שהוקם לקראת השבת. "נדהמנו שהכרטיסים נחטפו במהירות", מספרים המארגנים, "לשמחתנו, או בעצם לצערנו, כבר לפני שבועיים לא נשאר כרטיס אחד ורבים שביקשו להירשם – נשארו בחוץ". המארגנים מספרים שכאלפיים סטודנטים כבר נרשמו לסעודה הענקית.

"עד לבוקר ניסו להירשם עוד ועוד סטודנטים – אבל נאלצנו להשיב להם בשלילה, לאור העובדה שכל המקומות נתפסו כבר לפני מספר ימים", אומר הרב משה שילת מראשי 'חב"ד בקמפוס', "בפעם הבאה נעשה את כל המאמצים למצוא מקום מרווח יותר".

מה בתוכנית? האירוע הגדול יתחיל כשעתיים לפני כניסת השבת בהופעה של להקת 'המדרגות' ובדברי ברכה של הרב הראשי לת"א הרב ישראל-מאיר לאו. לפני כניסת השבת ידליקו יחד קרוב לאלף נשים את נרות השבת, והקהל יקבל את השבת בתפילת ערבית אל מול שקיעת החמה בחוף ת"א.

על הסעודה עצמה ינצחו שלוחי חב"ד, כאשר הקהל הענק צפוי לערוך יחד את הקידוש ולהמשיך בסעודה מלאה ויוקרתית עם כל מטעמי השבת, שירה בציבור, 'לחיים' ודברי תורה - עד לברכת המזון.

חלק גדול מהמשתתפים, סעדו בעבר בבתי-חב"ד לישראל בחו"ל. בחב"ד החליטו להביא אליהם את האווירה הח"ולית לשבת ההיסטורית: שליח חב"ד בבנגקוק שבתאילנד הרב נחמיה וילהלם ושליח חב"ד בקפריסין הרב זאבי רסקין – הגיעו הבוקר לישראל וישהו לצד המשתתפים לאורך כל הסעודה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.