מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״ד 13.06.2014

הרב שלמה עמאר עם שליחי הרבי באשדוד

הראשון לציון הרב שלמה עמאר הרב הראשי לשעבר מסר שיעור תורה בהלכה ובאגדה בבית הכנסת המרכזי "אחוות ישראל" ברובע יא' בעיר ● בסיום בירך את המשתתפים וקיבל בחביבות את שליחי הרבי שהגיעו במיוחד להשתתף בשיעור, הרב שניאור גודמן והרב מרדכי לאופר שהגיש כתשורה את הספר 'הגדה של פסח' של הרבי במהדורה החדשה  לסיפור המלא
הרב שלמה עמאר עם שליחי הרבי באשדוד

הראשון לציון הרב שלמה עמאר הרב הראשי לשעבר מסר שיעור תורה בהלכה ובאגדה בבית הכנסת המרכזי "אחוות ישראל" ברובע יא' בעיר.

עם היכנסו לבית הכנסת ניגש להתפלל תפילת מעריב כשביקש לישב לצידו של שליח הרבי מנהל בית חב"ד ברובע יא' הרב מרדכי לאופר ורב השכונה.

הראשון לציון הרב עמאר דיבר בחשיבות לימוד התורה וההשתתפות בשיעורי תורה מתוך קביעות עיתים לתורה ואמר, שאשדוד זו אחת הערים הכי גדולות לאו דווקא באוכלוסין, אלא שיש לה לציבור אוהב תורה, ציבור חם, בכל פעם שאני בא לאשדוד בכל שכונה אני מרגיש אש שלהבת של תורה מתוך אהבה של הציבור, מתוך אהבה של באֵי בתי הכנסת שאוהבים תורה וחכמי תורה ומעריצים תורה, תוסיפו שיעורי תורה אפילו שקשה חייבים לא לוותר.

על כן אני מבקש אל תוותרו על שיעורי התורה, התורה ניתנה לכל עם ישראל, לא רק לחכמים לכן נחשיב את הזמן התורה היא זו שמחייה אותנו במשך כל תקופות ההיסטוריה וע"י כך נזכה שבזכות התורה נזכה לגאולה השלמה ולביאת המשיח במהרה בימינו.

בסיום בירך את המשתתפים וקיבל בחביבות את שליחי הרבי שהגיעו במיוחד להשתתף בשיעור, הרב שניאור גודמן והרב מרדכי לאופר שהגיש כתשורה את הספר 'הגדה של פסח' של הרבי במהדורה החדשה וכן את הספר החדש שיצא לאור בימים אלו "בסוד שיח" מרכז אוצר בלום של כ-1400 סיפורים מרתקים, פנינים ואמרות קודש ממסכת הקשרים והפגישות בין גדולי הרבנים והאדמו"רים עם הרבי. הגר"ש עמאר שמוקיר עד למאוד את חסידות חב"ד הודה מקרב ליבו על קבלת הספרים החשובים. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.