מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״ד 13.06.2014

ילדי תלמוד תורה חב"ד חדרה חגגו בחגיגת החומש

חגיגת החומש נערכה לילדי תלמוד תורה "חב"ד חדרה", שנערכה, באולם המרווח של "יד לבנים" באווירת קדושה וטהרה מיוחדת ● שליח הרבי לחדרה ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב יוחנן בוטמן שיבח במילים חמות את צוות בית הספר על ההשקעה בתלמידים והיחס החם לו זוכים התלמידים  לסיפור המלא
ילדי תלמוד תורה חב

חגיגת החומש נערכה לילדי תלמוד תורה "חב"ד חדרה", שנערכה, באולם המרווח של "יד לבנים"  באווירת קדושה וטהרה מיוחדת.

התלמידים ישבו על במה מוגבהת, עטורים כתרים ולבושים מיוחדים. במהלך המסיבה נשא דברים שליח הרבי לחדרה ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב יוחנן בוטמן אשר שיבח במילים חמות את צוות בית הספר על ההשקעה בתלמידים והיחס החם לו זוכים התלמידים וכמו"כ הודה למחנך המסור של כיתה א' הרב שניאור זלמן הירץ שהשקיע את מרצו וזמנו להחדיר את החינוך לאהבת התורה בילדינו והביע את שמחתו הרבה על כך כך.

אוירת קדושה וציפיה שררה באולם בשעה שהמנחה הרב אריאל כורש הכריז   "עכשיו מתכוננים אנו ללמוד בפעם הראשונה בחיינו פסוקים מהחומש, והפסוקים המתאימים ביותר לילדים קדושים הם פסוקים מפרשת ויקרא 'יבואו טהורים ויעסקו בטהורים' שמדברת על קרבנות קדושים".

דמעות של שמחה עמדו בעיני ההורים והסבים בראותם את התרגשות הילדים בפתיחת לימוד החומש. לאחר מכן קראו הילדים את תחילת ספר ויקרא, כשהם קוראים מילה במילה ביחד עם מחנך הכתה.

כל ילד קרא בתורו פסוק של תורה, בהמשך המסיבה הוקרנה מצגת על הפעילות והלמידה של הילדים בת"ת. 

כמו כן נשאו דברים  מנהל בית הספר הרב אייל עזרתי ונציג ההורים  השליח  הרב חיים מאיר ליברמן, ואז, באחת הוסרו השולחנות מהבמה והילדים פתחו במופע עם שירים הקשורים למסיבת החומש תוך כדי שהם רוקדים ומציגים בצורה יוצאת מן הכלל, לכל תשואות ההורים ושאר האורחים.

לקראת סיום חולקו לכל הילדים החומשים החדשים ומיד לאחר מכן הורמו כל הילדים על כתפי אבותיהם ופרצו בריקוד סוחף.

את האירוע הנחה ברוב טעם הרב אריאל כורש. ההורים הנרגשים הודו למנהל התלמוד תורה הרב אייל עזרתי ולצוות התלמוד תורה גם על האירוע המושקע, וגם על ההשקעה המרבית, ההתמסרות והאכפתיות של המנהלים והמורים במשך השנה כולה. ההורים הצהירו שהתמסרות זו היא המייחדת לטובה את המוסד החינוכי הזה מבתי חינוך אחרים ומקנה לו שם ומוניטין באזור כולו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.