מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשע״ד 12.06.2014

הרב פעלער ינאם בעצרת הארצית לג' תמוז

התעוררות רבתי נרגשת בקרב כל חסידי חב"ד בארץ הקודש לקראת ג' תמוז, כשההכנות והתכונה לקראת ההתוועדות הארצית - עצרת ג' תמוז - שתתקיים בהיכל נוקיה (יד אליהו) בתל אביב נכנסות כבר להילוך גבוה ● בעצרת שיא דברים, השליח הראשי של הרבי למיניסוטה, הרב משה פעלער, שנודע בחיות החסידית המיוחדת שלו, ובכוחו לעורר ולהלהיב את קהל השומעים, יגיע וישתתף עם קהל החסידים בארץ-הקודש בעצרת הענק לסיפור המלא
הרב פעלער ינאם בעצרת הארצית  לג' תמוז
הרב פעלער נואם. למטה: היכל נוקיה במעמד סיום הרמב"ם לפני שנתיים

התעוררות רבתי נרגשת בקרב כל חסידי חב"ד בארץ הקודש לקראת ג' תמוז, כשההכנות והתכונה לקראת ההתוועדות הארצית - עצרת ג' תמוז - שתתקיים בהיכל נוקיה (יד אליהו) בתל אביב נכנסות כבר להילוך גבוה.

במהלך העצרת תתאחד יחד משפחת אנ"ש, חסידי ומקושרי הרבי בארץ-הקודש. יחד יצפה כל הקהל במראות קודש נדירים בהפקה מיוחדת, ינגנו את ניגוני הרבי, ויתחזקו ויתעוררו בקיום עשרת מבצעיו הקדושים של הרבי, תוך התגברות האור וחום ההתקשרות לנשיאנו, לתורתו ולהוראותיו אשר כולא חד.

במהלך העצרת יתוועדו ויעוררו את קהל אנ"ש גדולי המשפיעים והשלוחים מרחבי תבל ומארץ-הקודש, כשהיום הותר לפרסום כי השליח הראשי של הרבי למיניסוטה, הרב משה פעלער, שנודע בחיות החסידית המיוחדת שלו, ובכוחו לעורר ולהלהיב את קהל השומעים, יגיע וישתתף עם קהל החסידים בארץ-הקודש בעצרת הענק.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.